کد مطلب: 

189339

مناقصه‌ی شرکت رایتل برای نصب دو دستگاه فایروال

رایتل در نظر دارد نسبت به تامین، نصب و راه اندازی دو دستگاه فایروال Juniper SRX3400 مطابق با شرایط و استانداردهای مورد نظر اقدام کند.
مناقصه‌ی شرکت رایتل برای نصب دو دستگاه فایروال

به گزارش سیتنا به نقل از روزنامه مناقصه مزایده، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نظر دارد نسبت به تامین، نصب و راه اندازی دو دستگاه فایروال Juniper SRX3400 مطابق با شرایط و استانداردهای مورد نظر به شرح مندرج در اسناد مناقصه، از طریق مناقصه عمومی دو مرحله‌ای و به صورت ریالی اقدام نماید.

به این منظور از اشخاص حقوقی، که دارای موضوع اساسنامه و فعالیت مرتبط در زمینه مذکور بوده و تمایل به شرکت در این مناقصه را دارند، دعوت می‌شود؛ از تاریخ انتشار آگهی لغایت مورخ 95.05.18، همه روزه در ساعات اداری (به جز روزهای پنجشنبه و جمعه)، با معرفی نماینده به همراه معرفی‌نامه رسمی(شامل نام نماینده، ‌تلفن مسئول مربوطه و ایمیل جهت مکاتبات)، جهت خرید اسناد مناقصه مراجعه نمایند.

متقاضیان محترم می‌بایست مبلغ 1.500.000ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) را جهت خرید اسناد به حساب شماره 89/18576949 نزد بانک ملت شعبه دفتر شماره یک بانکداری شرکتی کد 65862 (قابل واریز در کلیه شعب) به نام شرکت خدمات ارتباطی رایتل، واریز نموده و اصل فیش واریزی را در زمان خرید اسناد مناقصه ارایه نمایند.

شروط الزامی:

1.ارایه قراردادهای معتبر انجام شده به همراه گواهی FAC (گواهی قبولی نهایی) یا PAC (گواهی قبولی مقدماتی) به همراه LOM یا مستندات معتبر تامین کالا با

تایید رسمی کارفرما، برای تامین حداقل یک دستگاه فایروال Juniper سری 3000 یا بالاتر، در هنگام تحویل پیشنهاد الزامی می‌باشد.

2. ارایه حداقل یک مورد مستندات معتبر (اعم از قرارداد یا تاییدیه رسمی کارفرما) مبنی بر تجربه نصب و راه اندازی فایروال Juniper  سری 3000 و بالاتر، در هنگام تحویل پیشنهاد الزامی می‌باشد.

محل فروش اسناد: تهران- خیابان ولیعصر (عج)، بعد از تقاطع نیایش، خیابان ارمغان غربی، تقاطع خیابان مهرداد، پلاک 8، طبقه 4، کمیسیون معاملات.

مبلغ تضمین:‌ 480.000.000ریال (چهار صد و هشتاد میلیون ریال)

توجه: داوطلبان می‌بایست، پیش از مراجعه جهت خرید اسناد مناقصه با تلفن 27654609 هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. همچنین سایر اطلاعات تکمیلی در اسناد مناقصه درج شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-01 13:34

افزودن دیدگاه جدید