کد مطلب: 

187719

سلفی گروهی فعالان شبکه‌ی YouTube با پاپ فرانسیس

صرف نظر از گرایش های مذهبی و دینی دیدار با رهبر مسیحیان جهان در نوع خود موضوع جالب توجهی است. وی هبر کلیسای کاتولیک است که میلیون ها پیرو در سراسر جهان دارد. پاپ فعلی یا همان پاپ فرانسیس اما شخصیتی بسیار متفاوت از همه پیشینیان خود در این مقام دارد. وی روحیه ای کاملا به روز داشته و به جوانان و تکنولوژی اهمیت ویژه ای می‌دهد.
سلفی گروهی فعالان شبکه‌ی YouTube با پاپ فرانسیس

به گزارش سیتنا به نقل از تابناک، یازده فعال شبکه یوتیوب دیداری با پاپ فرانسیس داشتند که طی آن اقدام به گرفتن یک سلفی گروهی نیز با رهبر کاتولیک های جهان کردند. اما این دیدار فقط یک فرصت برای گرفتن سلفی نبود بلکه زمانی برای گپ زدن با رهبر کلیسای کاتولیک و پرسیدن سوالاتی از وی بود.

«جونیپر داونز» مدیر سیاست گذاری یوتیوب در گوگل در باره این دیدار گفته است:

ما قصد داریم همچنان افراد را تشویق کنیم که به شبکه یوتیوب بپیوندند تا داستان های خود را تعریف کنند و از این طریق حس یکدلی و تفاهم را در میان جامعه های مختلف ایجاد کنیم. به همین دلیل است که امروز یازده تن از فعالان اصلی و بین المللی یوتیوب با پاپ فرانسییس که عمیقا به موضوع همدل ساختن جوانان اهمیت میدهند، دیدار کردند. این دیدار که در نوع خود اولین نمونه به حساب می آید در حاشیه ششمین کنگره جهانی دانش آموزان که پاپ آن را برای تشویق صلح و نوع دوستی بین جوانان از قشرها و فرهنگ های متفاوت راه اندازی کرده است، صورت گرفت.

داونز همچنین تاکید کرده است که فعالان یوتیوب که در این دیدار حضور داشتند نماینده بیش از 27 میلیون کاربر شبکه یوتیوب در سراسر دنیا هستند و از ده کشور مختلف با مذاهب مختلف بوده اند. لوییس پنتلند از انگلستان، کوکاس کاسل از آرژانتین، ماتماتیکا ریو از برزیل، هیلا غزل از امارات متحده عربی، دولچه کندی از ایالات متحده، ماتیو پاتریک از ایالات متحده، جیمی و نیکی از استرالیا و سودان، گرتا منچی از ایتالیا، لوس پولینسیوس از مکزیک و آنا از رژیم اسرائیل.

یوتیوب بنا به دلایل خاص از انتشار ویدئو این دیدار صرف نظر کرده است اما علاقمندان را به یک کانال مشخص در این شبکه منتقل کرده است. در این کانال این یازده تن قرار است تجربه خود از این دیدار و همچنین سوالاتی که از پاپ پرسیده اند را با دیگران به اشتراک بگذارند. البته همه آنها هنوز این کار را نکرده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-01 14:37

افزودن دیدگاه جدید