کد مطلب: 

292640

خودکشی این یک پزشک متخصص قلب در دلفان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: یک پزشک متخصص بیمارستان ابن سینا این شهرستان دچار مرگ ناگهانی شده است.
خودکشی این یک پزشک متخصص قلب در دلفان

به گزارش سیتنا، یوسف رضا جهانی اظهار داشت: مرحومه دکتر« پرستو بخشی » پزشک متخصص قلب متولد ۱۳۶۸ به تازگی از تهران به بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد منتقل شده بود.

وی افزود: این مرحومه با رضایت خود بیمارستان ابن سینا دلفان را انتخاب و چهار روز پیش در این مرکز درمانی مشغول کار می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دلفان ادامه داد: شب گذشته حدود ساعت ۲۲/۳۰ دقیقه سوپروایزر بیمارستان با ایشان تماس گرفته ولی تماس های مکرر و بی پاسخ موجب نگرانی می شود ، تعدادی از پرسنل به درب منزل مسکونی وی در محوطه بیمارستان مراجعه می کنند که جوابی دریافت نمی کنند ، در نهایت وارد ساختمان شده و در بالکن با جسد بی جان دکتر بخشی مواجه می شوند.

جهانی با تسلیت مرگ ناگهانی این پزشک متخصص به جامعه پزشکی و خانواده وی تاکید کرد: هنوز علت مرگ ناگهانی این پزشک متخصص مشخص نیست و از طریق پزشکی قانونی علت مرگ در دست بررسی است.

گفتنی است که در شبکه‌های اجتماعی علت مرگ این پزشک را خودکشی اعلام کرده‌اند که با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شده است.

فرماندار دلفان، دراین‌باره اعلام کرد: به تازگی از تهران به بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و پس از آن اول فروردین امسال به بیمارستان ابن سینا نورآباد منتقل شده بود که متاسفانه امروز در بیمارستان ابن سینا نورآباد فوت شده است. متاسفانه این پزشک متخصص در اتاق پاویون خود مشغول استراحت بوده که یک بیمار به سورپرایز مراجعه می‌کند و سوپروایزر نیز با اتاق او تماس گرفته و پاسخگو نبوده، پس از پیگیری های مکرر و شکستن در اتاق توسط عوامل بیمارستان، با جسد او مواجه شدند که علت مرگ این پزشک هنوز مشخص نیست و در حال بررسی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2024-03-25 00:23

افزودن دیدگاه جدید