کد مطلب: 

292047

سرنوشت تلخ دختر ۱۹ ساله تهرانی زیر پل میدان رسالت

دختر ۱۹ ساله تهرانی که روز گذشته به قصد خودکشی خودش را از روی پل میدان رسالت به پایین پرتاب کرده بود به کام مرگ فرو رفت.
سرنوشت تلخ دختر ۱۹ ساله تهرانی زیر پل میدان رسالت

به گزارش سیتنا، ساعت ۹ صبح روز ۱۸ اسفند ماه خبر مرگ دختر جوانی توسط ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک به بازپرس ویژه قتل امیرحسین علیمردانی از شعبه دهم دادسرای امور جنایی گزارش شد تا وی به همراه تیم کارآگاهی اداره دهم پلیس آگاهی تهران در بیمارستان حضور پیدا کنند.

بازپرس علی مردانی در سردخانه بیمارستان با جسد دختر ۱۹ ساله ای روبرو شد که به گفته ماموران ظهر روز ۱۷ اسفند ماه به قصد خودکشی خودش را از پل میدان رسالت پرتاپ کرده و پس از برخورد با ایستگاه اتوبوس بی آر تی از ناحیه گردن، پا و کتف دچار شکستگی های شدیدی شده و پس از انتقال به بیمارستان بعد از ۱۹ ساعت نبرد برای زنده ماندن به کام مرگ فرو رفته بود.

مادر دختر ۱۹ ساله به بازپرس گفت: دخترم از یک سال قبل دچار بیماری اعصاب شده بود و به همین دلیل به دکتر روانپزشک مراجعه کردیم تا تحت درمان قرار بگیرد، دکتر برای او دارو تجویز کرد، اما تاثیری در وضعیت روحی و روانی دخترم نداشت و این روزهای آخر هم چندین بار گفته بود که قصد پایان دادن به زندگی اش را دارد اما من فکر کردم شوخی میکند!

بنابر شواهد موجود و اظهارات مادر متوفی جسد دختر جوان با دستور بازپرس امیرحسین علیمردانی از شعبه ۱۰ داسدرای امور جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

جزئیات ابتدایی خبر

ساعت۱۵:۴۰ دقیقه روز ۱۷ اسفند ماه در پی ارائه گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خودکشی زن جوانی در میدان رسالت، ماموران به سرعت خودشان را به محل حادثه رسانند.

تیم پلیسی پس از حضور در محل حادثه با عوامل اورژانس روبرو شدند که برای درمان زن جوانی که به قصد خودکشی از روی پل سقوط کرده و از چند ناحیه پا، کمر و گردن دچار شکستگی شده بود، در حال انجام اقدامات پزشکی بودند.

شاهدین حاضر در محل به ماموران گفتند این زن پس از حضور در روی پل میدان رسالت به هشدارها و درخواست های مردم برای منصرف شدنش از خودکشی توجه نکرده و خودش را به پایین پرتاب کرد.

زن جوان انگیزه اش برای پایان دادن به زندگی را مشکلات خانوادگی و مالی عنوان کرد، وی سریعا به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2024-03-08 19:22

افزودن دیدگاه جدید