کد مطلب: 

289296

پیکه و شکیرا آشتی کردند!

ارتباط جرارد پیکه و شکیرا در حال حاضر تغییر کرده است.
پیکه و شکیرا آشتی کردند!

به گزارش سیتنا، خیانت پیکه به شکیرا پس از 12 سال زندگی مشترک باعث شد که این دو نفر از یکدیگر جدا شوند و شکیرا به همراه دو پسرش برای ادامه زندگی به آمریکا برگردد. این دو نفر در طول چند ماه اخیر بارها و بارها با صحبت‌ها و کنایه‎‌هایی که در گفت‌وگوهای عادی یا از طریق انتشار آهنگ به یکدیگر زدند به تیتر اول اخبار تبدیل شدند اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط به شکل متفاوتی پیش می‌رود.

لورنا واسکز، خبرنگاری که به این دو نفر نزدیک است، درباره این موضوع به موندو دپورتیوو گفت: «آنها در حال حاضر با هم صحبت می‌کنند و این در حالی است که تا پیش از این چنین اتفاقی رخ نمی‌داد. آنها به توافق رسیدند که در آرامش با هم در تماس باشند و لازم نباشد که مدام از طریق وکیل این کار را انجام دهند.» این در حالی است که آنها حتی پرونده حضانت فرزندان‌شان را به دادگاه هم بردند و روابط بین آنها بسیار پر تنش توصیف شده بود ولی حالا شرایط برای آنها فرق کرده و احتمالاً برای مراقبت از دو پسرشان تصمیم متفاوتی گرفته‌اند.

پیش از این همچنین گفته شده بود که شاید شکیرا تصمیم به ازدواج دوباره با تهیه‌کننده آهنگ‌هایش داشته باشد اما این خبرنگار تأکید کرده که این خواننده سرشناس هیچ تصمیمی برای ازدواج ندارد و تمام وقتش را صرف فرزندان و پدرش که به تازگی از بیمارستان مرخص شده کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-12-28 09:10

افزودن دیدگاه جدید