کد مطلب: 

286918

حقوق این بازیکن گمنام از رونالدو و مسی هم بیشتر است!

حقوق یک بازیکن فوتبال کمتر شناخته شده در جهان به نسبت زمانی بازی‌اش حتی از حقوق کریستیان رونالدو، نیمار و ارلینگ هالند هم بیشتر است.
 حقوق این بازیکن گمنام از رونالدو و مسی هم بیشتر است!

به گزارش سیتنا، سال گذشته که کریستیانو رونالدو به تیم النصر پیوست، حقوقی که تیم شهر ریاض پذیرفت به او بپردازد (سالانه 200 میلیون دلار) این ستاره پرتغالی را به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل کرد، البته به زعم خودشY چرا که اکنون یک بازیکن فوتبال پیدا شده که مدعی است نسبت به زمانی که کار می‌کند، حقوقش از رونالدو هم بالاتر است.

این بازیکن که از نظر فنی فوتبالیست است اما نه از نوع بین‌المللی‌اش، بلکه از نوع آمریکایی‌آن، مت گای نام دارد. او به لطف قراردادی که به عنوان بازیکن آزاد با تیم ایندیانپولیس کلتس در لیگ NFL آمریکا بست، به رکوردار دریافت حقوق در این باشگاه تبدیل شد. به موجب این قرارداد، مت گای سالانه 7.5 میلیون پوند حقوق می‌گیرد. طبق تحقیق سایت اکشن نتورک، درآمد سالانه وقتی که تعداد دقایق حضور او در زمین بازی را در نظر بگیریم حتی از حقوق رونالدو هم بالاتر می‌رود.

گای در فصل اخیر لیگ فوتبال آمریکایی، مجموعاً در 14 بازی فرصت حضور در میدان را به دست آورد که مجموع زمان حضورش در تمام آنها 560 ثانیه بود. به عبارتی این بازیکن 29 ساله 133 هزار پوند در دقیقه حقوق می‌گیرد. نه تنها در NFL بلکه در هیچ رشته ورزشی دیگری هم وجود ندارند بازیکنی که به نسبت مدت حضورش در زمین مسابقه به اندازه گای حقوق بگیرد.

رونالدو که تا الان یک هزار و 76 دقیقه برای النصر عربستان بازی کرده، برای هر دقیقه بازی‌اش 41 هزار پوند حقوق می‌گیرد. او اما در این رده‌بندی حتی نفر دوم هم نیست. در تحقیق صورت گرفته مشخص شد که در لیگ برتر فوتبال انگلیس، نزدیک‌ترین فرد به مت گای، رحیم استرلینگ بال تیم چلسی است که 743 دقیقه‌ برای آن آبی‌پوشان لندن در این فصل بازی کرده و به ازای هر دقیقه آن 4 هزار و 800 پوند حقوق گرفته است.

در مورد مت گای یک حقیق جالب دیگر هم هست؛ اینکه میانگین درآمد به نسبت مدت کار کردنش، حتی از جف بزوس، مالک آمازون(غول خرده‌فروشی آمریکا) هم در هر دقیقه 117 هزار دلار درآمد دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-11-01 18:14

افزودن دیدگاه جدید