کد مطلب: 

279659

خبری که مثل بمب ترکید؛ شکارچی زنان یک دختر دارد

مادر فرزند بنژامن مندی با نشریه «سان» گفتگو کرده و در مورد نحوه آشنایی با مندی صحبت کرده است.
خبری که مثل بمب ترکید؛ شکارچی زنان یک دختر دارد

به گزارش سیتنا، بنژامن مندی، بازیکن فوتبال منچسترسیتی، یک فرزند دارد. این هفته مشخص شد که ستاره لیگ برتر به یولاندا آگوئرا برای نگهداری از دخترشان حدود ۳۵۰ پوند در ماه پرداخت می‌کند؛ البته مادر فرزندش مبلغی چهار رقمی می‌خواست. این کودک که اکنون سه ساله است، حاصل ارتباط مندی و یولاندای ۴۱ ساله، کارمند سابق بانک، است و این دو همدیگر را در هتلی مدرن در بارسلونا ملاقات کرده بودند و بعد با هم به آپارتمان دوست مشترکشان در شهر رفتند. مندی ۲۸ ساله پدر بودن خود را انکار نکرد و از ابتدا فرزند را بدون چون و چرا پذیرفت.

گفته می‌شود قرارداد هفته‌ای ۹۰ هزار پوندی او با منچسترسیتی در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و این سوال مطرح می‌شود که آیا او می‌تواند اجاره مسکن ۴.۸ میلیون پوندی خود در چشایر را بپردازد یا خیر. او همچنین از سپتامبر ۲۰۲۱ پس از متهم شدن به جرایم جنسی، بدون دستمزد از بازی محروم شد.

یولاندا که در یک آپارتمان کوچک یک خوابه در حومه شهر بادالونا زندگی می‌کند، در گفت‌وگوی انحصاری با نشریه «سان» گفت: «سه سال سختی را به عنوان مادر مجرد گذراندم. اوایل هر شب بیدار می‌شدم تا به بچه شیر بدهم و از مادربزرگم قبل از اینکه به خانه سالمندان برود، مراقبت کنم. از امسال که دخترم به مهدکودک می‌رود کمی آزادی عمل پیدا کردم تا به دنبال شغل مناسب بگردم. پولی که بن می‌پردازد کمک خوبی است اما نگران تامین مخارج دخترم هستم. اجاره خانه من ۵۵۰ پوند در ماه است، و در حال حاضر به پس‌انداز کمی که دارم و کمک والدینم متکی هستم.»

یولاندا ادامه داد: «دوست دارم بن باشد و بزرگ شدن دخترمان را ببیند. او هیچ نوع رابطه معناداری با دخترمان نداشت و فقط یک بار زمانی که ما به منچستر پرواز کردیم و او را در خانه‌اش در چشایر ملاقات کردیم دخترمان را دید. دخترمان عاشق فوتبال است و مثل پدرش چپ‌پا است، و اگر پولش را داشته باشم دوست دارم وقتی سال بعد مدرسه را شروع می‌کند ورزش و موسیقی در فعالیت‌های فوق‌ برنامه‌اش جا داشته باشند.»

خبری که مثل بمب ترکید؛ شکارچی زنان یک دختر دارد

یولاندا در مورد رابطه عاشقانه با مندی صحبت کرد، و گفت که برای اولین بار در جولای ۲۰۱۹ در هتل شیک دبلیو در بارسلون با هم آشنا شدند. او گفت: «من و دوستم برای صرف نوشیدنی بیرون رفته بودیم و با مندی و دوستانش شروع به صحبت کردیم. هر دو بلافاصله از هم خوشمان آمد. من در ابتدا نمی‌دانستم که او کیست، دوستم به من گفت که او فوتبالیست است. به آپارتمانی در همان حوالی رفتیم و دوست بنیامین شروع به آشپزی کرد. و دور هم اوقات خوشی را گذراندیم.»

یولاندا ۵ هفته بعد متوجه شد که باردار است و در ۲۲ آوریل ۲۰۲۰ مادر شد. یولاندا در مورد بارداری خود به مندی گفت، اما در شناسنامه بچه از او به عنوان پدر نام نبرد، اگرچه مندی هیچ مشکلی با این قضیه نداشت. از آن زمان آنها در تلاش هستند تا برای مراقبت از دخترشان به توافق برسند.

مندی سال گذشته به اتهام هفت مورد تجاوز جنسی به چهار زن، یک مورد تلاش برای تجاوز به پنجمین قربانی و آزار و اذیت جنسی به زن ششم در دادگاه چسترکرون محاکمه شد. او در ۶ مورد از تجاوزها و یک مورد آزار و اذیت جنسی بی‌گناه شناخته شد، اما در ماه ژوئن مجددا دادگاهی می‌شود تا هیئت ژوری در دو مورد دیگر از تجاوزها هم به نتیجه برسند.

مندی با حق ملاقات با دخترش موافقت کرده است. یولاندا در مورد دخترشان می‌گوید: «او دوست‌داشتنی است و همیشه شاد است و بسیار شبیه به پدرش است. مادرم اولین کسی بود که بعد از به دنیا آمدنش او را در آغوش گرفت و بلافاصله گفت که خیلی شبیه به پدرش است. او را با دنیا عوض نمی‌کنم، وقتی باردار بودم شبهای زیادی به این فکر می‌کردم که آیا دارم کار درستی می‌کنم که او را به دنیا می‌آورم؟ اما وقتی به دنیا آمد و در آغوشش گرفتم زندگی‌ام تغییر کرد. او دلیل زندگی من است. حتی اگر بتوانم هم ساعت را به عقب برنمی‌گردانم. خداوند با این دختر به من پاداش داده است. در حال حاضر مادر بودن برای من همه چیز است.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2023-04-23 21:50

افزودن دیدگاه جدید