کد مطلب: 

253100

از دیدن عملکرد رشید مظاهری کیف می‌کنم

سنگربان سال‌های دور استقلال درباره عملکرد مظاهری گفت: به نظرم اگر مظاهری فصل قبل هم در استقلال بود در هر سه جامی که شرکت داشتیم نتایج بهتری می‌گرفتیم.
از دیدن عملکرد رشید مظاهری کیف می‌کنم

به گزارش ایران پژواک، منصور رشیدی پیشکسوت با سابقه باشگاه استقلال در خصوص عملکرد این تیم در هشت مسابقه گذشته و انتقاداتی که به فوتبال بازی کردن شاگردان فکری وارد می‌شود گفت: آخر هر فصل یا هر تورنمنتی جام را به تیمی می‌دهند که بیشترین امتیازات را گرفته باشد نه تیمی که زیباترین فوتبال را به نمایش گذاشته. بنابراین باید برای ما کسب نتیجه مناسب و در واقع کسب حداکثر امتیازات برای گرفتن عنوان قهرمانی در اولویت باشد نه صرفاً فوتبال زیبا. مسلماً من هم دوست دارم استقلال ضمن ارائه نمایشی چشمگیر نتایج خوبی کسب کند که امیدوارم کادر فنی تدبیری بیندیشد تا تیم فوتبال قشنگ‌تری به نمایش بگذارد ولی از اینکه استقلال فعلاً در صدر جدول است رضایت دارم و آرزویم این است تیم محبوبم این فصل قهرمان لیگ برتر شود.

سنگربان سال‌های دور استقلال درباره عملکرد دروازه‌بان این تیم گفت: از دیدن عملکرد رشید مظاهری کیف کردم. او توانسته دروازه‌بانی مطمئن برای استقلال باشد و امیدوارم همین روند خوب و موفقیت‌آمیز را ادامه دهد به نظرم اگر مظاهری فصل قبل هم در استقلال بود در هر سه جامی که شرکت داشتیم نتایج بهتری می‌گرفتیم و حداقل در جام حذفی قهرمان شده بودیم او با ادامه این عملکرد حتی می‌تواند سنگربان شماره یک تیم ملی کشورمان باشد.

رشیدی در پایان و در خصوص بازی فردای آبی‌پوشان گفت: من فکر می‌کنم بازی با آلومینیوم اراک مثل یک سکه می‌تواند دو رو داشته باشد. اگر بازیکنان حریف را جدی بگیرند و با هوشیاری بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند سه امتیاز دیگر به حساب استقلال واریز می‌شود ولی دست کم گرفتن حریف همه چیز را برعکس می‌کند چون آنها تیمی بسیار دونده و جنگنده هستند و برای این بازی پخش زنده انگیزه‌های بسیار بالایی دارند چهار بازیکن تیم آلومینیوم اراک سابقه حضور در استقلال را دارند از نظر روحی می‌توانند به همبازیان و تیمشان کمک کنند در هر صورت شخصاً خواهان کسب یک پیروزی مقتدرانه و پر گل برای استقلال هستم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-01-04 00:21

افزودن دیدگاه جدید