کد مطلب: 

250755

مدیران باشگاه استقلال را نمی‌شناسیم!

فرزند مرحوم منصور پورحیدری به خبرورزشی گفت: هرکسی غیراستقلالی است را به استقلال می‌آورند ولی باز هم جای شکرش باقی است که یک کادر کاملاً استقلالی که فکر می‌کنم همگی با پدرم کار کرده‌اند، در این تیم مربیگری می‌کنند و این تنها حُسن این استقلال است.
مدیران باشگاه استقلال را نمی‌شناسیم!

به گزارش خبرورزشی، علی پورحیدری در سالروز درگذشت پدرش با ما همکلام شد و از دلخوری‌هایش درباره بی‌اعتنایی باشگاه استقلال حرف زد. 

دوری از منصورخان قابل تحمل‌تر شده است؟
نه! برعکس، هر سال سخت‌تر می‌شود! دلتنگی‌اش بیشتر آزارم می‌دهد. جای خالی‌اش حس می‌شود هرچند مادرم در نبود بابا مانند یک پدر نقش جدیدی غیر از مادری‌اش برای من و خواهرم ایفا می‌کند و از این بابت ممنونش هستم. 

خط موبایل منصورخان فعال است؟
نه! از همان زمان خاموشش کردیم و برنامه‌ای برای روشن کردنش نداریم.

از باشگاه استقلال کسی برای این روز با شما تماس داشته؟
آخر وقتی افرادی در باشگاه هستند که ما آنها را نمی‌شناسیم و البته آنها هم ما را نمی‌شناسند، چه توقعی است که با هم ارتباط داشته باشیم؟ هرکسی غیراستقلالی است را به استقلال می‌آورند ولی باز هم جای شکرش باقی است که یک کادر کاملاً استقلالی که فکر می‌کنم همگی با پدرم کار کرده‌اند، در این تیم مربیگری می‌کنند و این تنها حُسن این استقلال است. 

مراسمی برای سالگرد در نظر دارید؟
با توجه به محدودیت‌هایی که برای رفت‌وآمد به بهشت زهرا مقرر شده، خودمان هم نمی‌توانیم سر مزار برویم، چه برسد به مراسم. البته خیلی از طرفداران استقلال مانند همیشه به ما لطف داشته و دارند و از این حیث ممنون آنها هستیم. 

حرفی با کادر فنی یا مسئولان باشگاه دارید؟
حالا که محمود فکری اعتبارش را وسط گذاشته و آمده تا تیمی با این همه آشفتگی را در اختیار بگیرد، لااقل از باشگاه کسی مانعی برای کار کردنش ایجاد نکند تا او بتواند با کمک بازیکنان یک قهرمانی برای استقلال کسب کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-11-04 22:20

افزودن دیدگاه جدید