کد مطلب: 

241688

بادیگارد ایرانی خواننده زن عرب تحت تعقیب پلیس تهران

کیفرخواست یکی از قوی‌ترین مردان ایران به اتهام قتل دوستش در حالی از سوی بازپرس جنایی تهران پس از 8 سال صادر شد که وی به‌عنوان بادیگارد یک خواننده زن عرب در یکی از کشورهای خارجی در حال فعالیت است.
بادیگارد ایرانی خواننده زن عرب تحت تعقیب پلیس تهران

به‌گزارش رکنا، شامگاه چهارشنبه هفتم اردیبهشت سال 90 به مأموران کلانتری 138 جنت آباد اعلام شد که بین چند نفر درگیری رخ داده است.

مجروحان این درگیری خونین به بیمارستان منتقل شدند اما علی یکی از افرادی که در این درگیری از ناحیه بازو آسیب دیده بود، ساعاتی بعد به‌کما رفت و تسلیم مرگ شد. دوست علی نیز که در این درگیری از ناحیه دست مجروح شده بود در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت.

با مرگ پسر جوان موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد عامل این جنایت یکی از قویترین مردان ایران به‌نام امیر- ق است. یکی از شاهدان در تحقیقات گفت: امیر و علی باهم دوست بودند اما از مدتی قبل به خاطر سه میلیون تومان با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند.

او ادامه داد: «شب حادثه، قرار بود امیر و برادرانش به مجلس میهمانی که علی برگزار کرده بود بیایند. از امیر خبری نشد اما همان شب در خیابان با هم درگیر شدند که علی مجروح شد.»

با تأیید مرگ مغزی پسر جوان، خانواده علی، اعضای بدن پسرشان را اهدا کردند و بدین ترتیب مرگ پسر جوان جان چند نفر را نجات داد.

با شناسایی هویت عامل جنایت دستور بازداشت او صادر شد اما تحقیقات نشان می‌داد که امیر متواری شده است. پدر امیر که بعد از این حادثه به جرم نگهداری مواد مخدر دستگیر شد درباره پسرش به بازپرس گفت: «امیر همیشه ورزش می‌کرد و پسر خوبی بود. من نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد، فقط از او شنیده بودم که با یکی از دوستانش مشکل دارد. خبر مرگ علی را به امیر اطلاع دادیم و هرگز نمی‌دانستم او برای فرار از محاکمه متواری می‌شود.» برای پیدا کردن سرنخی از متهم فراری، به دستور بازپرس جنایی تصویر متهم در رسانه‌ها منتشر شد اما هیچ رد و سرنخی از او به‌دست نیامد.

فرار به خارج مرزها

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که امیر مدتی به ترکیه رفته و بعد از آن مخفیانه به یونان، قبرس و یک کشور دیگر رفته است. اما از آنجایی که محل اختفای مرد آهنین مشخص نبود، بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد و از پلیس بین‌الملل خواست تا با شناسایی مخفیگاه مرد جوان، او را بازداشت کنند.

در حالی که با گذشت بیش از 8 سال از فرار قوی‌ترین مرد ایران به اتهام جنایت مخفیگاه او شناسایی نشده بود؛ تیم تحقیق به سرنخ‌های جدیدی در خصوص او رسیدند. بررسی‌ها نشان می‌داد امیر، مدتی است به استخدام یکی از خواننده‌های زن مشهور عرب درآمده و به‌عنوان بادیگارد برای او کار می‌کند.

از آنجایی که متهم پس از 8 سال و 10 ماه همچنان متواری است بازپرس محمد تقی شعبانی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، برای او به اتهام مباشرت در قتل و ایراد ضرب و جرح جوانی که همراه علی مجروح شده بود کیفرخواست غیابی صادر کرد.

علاوه بر این برای دو برادر امیر نیز به اتهام ایراد ضرب و جرح عمدی، قدرت نمایی با قمه و اخلال در نظم عمومی و برای پدر امیر به اتهام نگهداری تریاک کیفرخواست صادر کرد. پرونده این جنایت بزودی به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-23 08:35

افزودن دیدگاه جدید