کد مطلب: 

241583

مطهری: به راحتی زحمات مجیدی و بازیکنان را نادیده گرفتند

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با قدرت ادامه می‌دهیم تا اجازه ندهیم به راحتی حق ما را این طور از بین ببرند و شک نکنید این سه امتیاز را جبران می‌کنیم.
مطهری: به راحتی زحمات مجیدی و بازیکنان را نادیده گرفتند

به گزارش ایران پژواک، استقلال فرهاد مجیدی در دومین بازی آسیایی خود بعد تساوی برابر الشرطه مقابل الاهلی عربستان در یک جدال عجیب و غریب بازی را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد. مسابقه‌ای که استقلال در آن شانس پیروزی داشت، اما تصمیم داور و مردود کردن گل قشنگ امیر ارسلان مطهری بهت و تعجب همه هواداران فوتبال در ایران را برانگیخت و حتی بعضا برخی رسانه‌ها و کارشناسان عربستانی هم نسبت به این تصمیم واکنش نشان دادند.

روند خوب استقلال با فرهاد مجیدی مقابل الاهلی عربستان متوقف شد. بازی چطور بود؟
در این مسابقه با اینکه ما چند بازیکن مان را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما نمایش خوبی داشتیم و این شانس را داشتیم که مقابل الاهلی عربستان سه امتیاز را به دست بیاوریم، اما اتفاقاتی افتاد که هنوز هم شوکه هستم و باورم نمی‌شود ما بازی را به جای بردن به حریف واگذار کردیم.

منظورت عملکرد داوری است؟
دقیقا همین طور است و دیدید که بعد بازی هم جدا از کارشناسان ایرانی خود رسانه‌های عربی و کارشناسان آن‌ها به قضاوت این داور واکنش نشان دادند.‌ای کاش در این مسابقه تکنولوژی VAR بود تا همه متوجه اشتباهات این داور می‌شدند. در همان ابتدای بازی پنالتی مسلم را روی علی دشتی نگرفت که اگر آن را اعلام می‌کرد در همان اوایل بازی ما به گل می‌رسیدیم و در ادامه بازهم می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. اتفاقی که نیفتاد و در مقابل حریف زود به گل رسید و شرایط را برای ما سخت کرد. استقلال تیمی بود که این هفته‌ها بدون باخت کارش را دنبال می‌کرد و بچه‌ها خیلی زحمت کشیده بودند و این داوری اولین شکست را به ما تحمیل کرد. با این حال ما همان استقلال هستیم و با قدرت و اعتماد به نفس بالا برای خوشحال کردن دل هواداران کار را پیش می‌بریم.

جدا از پنالتی که وریا از دست داد که می‌توانست شرایط را حداقل برای استقلال مساوی کند، گل زیبا و سرضرب تو را که داور رد کرد گل سرسبد قضاوت داور کره‌ای در این مسابقه بود.
به هرحال در چنین بازی پرفشاری ممکن است هر بازیکن دیگری هم پشت توپ قرار می‌گرفت، توپش وارد دروازه نمی‌شد. وریا غفوری یکی از بهترین‌های استقلال و کاپیتان ماست که همه تلاش خودش را برای موفقیت تیم و خوشحال شدن هواداران به کار می‌بندد. باور کنید گلی که من زدم و داور قبول نکرد را اگر الاهلی می‌زد به احتمال خیلی زیاد گل صحیح اعلام می‌کرد.

حتی به فرهاد مجیدی هم کنار زمین کارت زرد داد، چون خیلی از تصمیمات داور عصبانی شده بود؟
باور کنید خیلی دلم برای فرهاد مجیدی سوخت وقتی می‌دیدم بابت فریادی که بابت اشتباهات داوری می‌زند به راحتی زحمات خودش، کادرفنی استقلال و بازیکنان را نادیده گرفتند. بابت حرفی که می‌خواهم بزنم کاری به حرف هیچکس ندارم و اصلا مهم نیست، چون می‌خواهم چیزی که در دلم هست را بگویم. در مورد فرهاد مجیدی نه به عنوان کسی که من را به این تیم آورد بلکه به عنوان کسی که دوستش داشتم و دارم باید بگویم واقعا برای استقلال زحمت می‌کشد و درست نبود این طور حق تیمش را ضایع کنند. قطعا باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال پیگیر این حق خوری خواهند بود و اجازه نمی‌دهند که داوری‌ها این بلا را سر نمایندگان ایران بیاورد. جالب است هم حق میزبانی را از ما گرفتند و هم با این شرایط خیلی راحت دارند کاری می‌کنند که ایرانی‌ها از آسیا حذف شوند.

واقعا چرا داور یک دفعه گلی که تو زدی را ابتدا سوت زد، اما بعد مردود اعلام کرد؟
باور کنید وقتی گل را زدم در صحنه خوشحالی به وضوح دیدم که کمک هیچ چیز اعلام نکرد و پرچمش را هم بالا نبرد و کامل سرجای خودش ایستاده بود. بعد از چند لحظه با هم درگوشی صحبت کردند تا این را خطا بگیرند یا نه؟ من حتی آخر بازی با کمک داور هم صحبت کردم و از او پرسیدم چه چیزی را گرفتی که به من گفت بازیکن شما کمی جلوتر از بازیکن حریف بود و جلوی دروازه بان آن‌ها را گرفته بود. به همین خاطر این بازیکن باعث شد تا ضربه‌ای که زدی را او نبیند در صورتی که به هیچ عنوان این طور نبود.

پس معتقدی دانشگر اصلا در مسیر دید دروازه بان نبود؟
اصلا محمد (دانشگر) در مسیر دروازه بان حریف نبود و این را همه دیدند. به نظرم فقط می‌توانم بگویم که داور با این اشتباه حق استقلال را خیلی راحت خورد.

از این مسائل بگذریم و جدا از گل قشنگی که زدی و داور نگرفت، روز‌های خوبت در استقلال همچنان ادامه دارد؟
بابت این شرایط باید شکرگذار خداوند و ممنون تلاش بچه‌های تیم و اعتماد کادرفنی باشم، اما قشنگی گل وقتی به دل یک بازیکن می‌چسبد که تیم با آن نتیجه بگیرد و هنوز اعصابم بابت این تصمیم داور و حقی که از استقلال ضایع شد، خرد است. به هرحال این بازی تمام شد و قطعا در ادامه کار را با قدرت ادامه می‌دهیم تا اجازه ندهیم به راحتی حق ما را این طور از بین ببرند و شک نکنید این سه امتیاز را جبران می‌کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-19 19:02

افزودن دیدگاه جدید