کد مطلب: 

236422

کالدرون و حرکتی جنجالی مشابه با برانکو

کالدرون هم مشابه با برانکو تهدید کرده که مهاجم تیمش دیگر پنالتی نخواهد زد.
کالدرون و حرکتی جنجالی مشابه با برانکو

به گزارش سیتنا، در حالی که بازی پرسپولیس برابر ماشین سازی می رفت که با تساوی بدون گل به پایان برسد، سرخپوشان صاحب یک ضربه پنالتی شدند. علی علیپور پشت توپ قرار گرفت و در حرکتی جنجالی تصمیم گرفت که توپ را به صورت چیپ بزند که براحتی توسط حامد لک مهار شد. این شکل پنالتی زدن همه را شگفت زده کرد. کالدرون بعد از این اتفاق گفت: « از حرکت او تعجب کردم. او با حرکتی که کرد به خودش، تیمش و هواداران پرسپولیس بی احترامی کرد و مطمئن باشید دیگر در تیم ما پنالتی نخواهد زد».

با این حال، این اولین باری نیست که یک مربی پرسپولیس پنالتی زدن تیمش را به محرومیت از زدن پنالتی تهدید می کند. چند سال قبل و در بازی حساس پرسپولیس برابر الریان بود که مهدی طارمی پنالتی به دست آمده برای تیمش را به شکل چیپ به بیرون فرستاد تا جنجال بزرگی به پا کند. بعد از آن هم برانکو مانند کالدرون بسیار عصبانی شده بود و اظهار کرد که تا زمانی که او در پرسپولیس حضور دارد، طارمی اجازه نخواهد داشت که پنالتی بزند.

البته مدتی بعد برانکو در تصمیم خود تجدید نظر کرد و دوباره اجازه داد که طارمی برای پرسپولیس پنالتی بزند. حال باید ببینیم که آیا کالدرون هم از تصمیم خود برمی گردد و دوباره اجازه می دهد که مهاجم اول تیمش پشت ضربه های پنالتی قرار بگیرد یا خیر؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-03 19:48

افزودن دیدگاه جدید