کد مطلب: 

234359

بدشناسی بزرگ برای استقلال بعداز ناکامی های اخیر؛ آبی پوشان بدون مهاجم

آبی پوشان استقلالی ها بعد از  کسب نتایج ضعیف در فصل گذشته و اخراج سرمربی مشهور آلمانی خود امیدوار بودند باآمدن استراماچونی بتوانند در این فصل شروع خوبی داشته باشند اما با توجه به مشکلات پیش آمده نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند.
بدشناسی بزرگ برای استقلال بعداز ناکامی های اخیر؛ آبی پوشان بدون مهاجم

به گزارش شفقنا، استقلال تهران با ترکیب متفاوت استراماچونی در شروع این فصل نتوانستد نتایج خوبی را بدست آورند و در چند هفته گذشته امتیازهای لازم را جمع آوری کنند و بعد از سه هفته که بازیکنان نتوانستد خواسته های استراماچونی را در زمین پیدا کنند انتظار می رود که در دربی ۹۰  بتوانند برابر رقیب سنتی خود به برتری دست یابند تا شروعی برای پایان دادن به ناکامی هایشان باشد.

شاگردان استراماچونی بعد از یک شکست و دو مساوی در لیگ امسال، در هفته چهارم هم با نبود رحمتی و بااشتباه داروازه بان خود و با از دست دادن پنالتی تن به شکست دادند تا فصل همچنان برای آنها به خوبی پیش نرود.

ناکامی‌های استقلال در فصل جاری علل و دلایل فراوانی دارد. این تیم با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که هر کدام از آنها می‌تواند به تنهایی یک تیم بزرگ را به حاشیه برده و از شرایط ایده آل دور کند.

اما شکست آبی پوشان در دربی عوامل دیگر و مهمتری داشت، از جمله این عوامل  می توان به انگیزه نداشتن بازیکنان در زمین اشاره کرد.و با توجه به اینکه آبی پوشان برای اولین بار در این فصل با سیستم جدیدی به میدان رفتند و نا آشنایی نسبی بازیکنان با سیستم جدید در این بازی مهم، در شکست آبی پوشان بی‌تاثیر نبود. و در صحنه های مختلف بازی، بازیکنان خط دفاعی مرتکب سلسه اشتباهات فردی شدند که در نهایت نتوانستند به برتری در دربی ۹۰ هم دست یابند.

اگر استراماچونی همچنان با این ترکیب ادامه دهد، شاید به این زودی‌ها نتواند تیمش را به شرایط ایده آل برساند.

اما بدشناسی بزرگ بعداز ناکامی های اخیر مصدومیت مهاجم این باشگاه است.

شیخ دیاباته مهاجم آبی پوشان در دقیقه ۳۷ بازی با نفت مسجدسلیمان براثر ضربه ای که به دنده اش داشت مصدوم و از زمین بازی تعویض شد.
اما بعد از بررسی پزشکان استقلال مشخص شد مصدومیت این بازیکن بسیار جدی تر از پیش بینی های اولیه بوده است.

با این شرایط به طور قطع مهاجم استقلال بین سه تا ۴ هفته باید دور از میادین باشد و نمی تواند در تمرین استقلال شرکت کند که این مساله بدشناسی بزرگ برای استقلال و خبرناامید کننده برای استراماچونی می باشد

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-24 19:20

افزودن دیدگاه جدید