کد مطلب: 

232855

استراماچونی به چه می اندیشد؟ فراتر از یک بازی برای استقلال

با توجه به شرایطی که استقلال و استراماچونی دارند پیروزی در دیدار برابر فولاد در هفته دوم یک تحول بزرگ در تیم آبی پوش به وجود خواهد آورد.
استراماچونی به چه می اندیشد؟ فراتر از یک بازی برای استقلال

به گزارش شفقنا، استقلال برای جایگزینی شفر با مربی بزرگ ایتالیایی قرارداد امضا کرد.

استراماچونی با تجربه مربیگری در اینتر هدایت آبی پوشان را برعهده گیرد. او در تابستان آرامش را به تیم برگرداند و از طرف دیگر کسب نتایج خوب در دیدارهای دوستانه باعث شد تا هواداران استقلال به این تیم در آغاز فصل جدید امیدوار شوند.

اما استقلال بازهم با بدشانسی مواجه شد. این تیم با وجود آنکه برابر ماشین سازی بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در نهایت تن به شکست داد و در همان گام نخست سه امتیاز حساس را از دست داد.

استراماچونی در نشست خبری بعد از بازی بسیار عصبی و آشفته نشان داد و به انتقاد از یک جریان هماهنگ شده اما نامشخص علیه خود و تیمش نوشت.

صحنه های عصبانیت و رفتاری که استراماچونی بعد از شکست برابر ماشین سازی داشت بازتاب زیادی در رسانه های خارجی هم داشت.

سرمربی ایتالیایی استقلال هنوز هم ناراحت و عصبی است و در تمرین روز گذشته حتی یک کلمه هم صحبت نکرد و عصبانیت او کاملا مشهود بود. استراماچونی به چه می اندیشد؟ روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از پشیمانی این مربی باتجربه نوشت و تاکید کرد که او در زندان استقلال گرفتار شده است با این حال خود او تاکید کرد که می ماند و تسلیم نمی شود.

استقلال با این شرایطی که دارد نیاز به یک تحول و انقلاب دارد. یک پیروزی قاطع در ورزشگاه ازادی با حضور پرشور هواداران می تواند هم استراماچونی را امیدوار به ماندن کند و  هم استقلال را در مسیر قهرمانی قرار دهد و به همین دلیل است که بازی آبی پوشان برابر فولاد در هفته دوم بسیار حیاتی و مهم خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-26 19:31

افزودن دیدگاه جدید