کد مطلب: 

231714

آمادگی بالای دو هافبک استقلال با استراماچونی

آمادگی دو هافبک بازیساز استقلال شرایط را برای این تیم در فصل جدید بهتر خواهد کرد و استقلال با آمادگی این دو ستاره خود می تواند به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شود.
آمادگی بالای دو هافبک استقلال با استراماچونی

به گزارش شفقنا، استقلال در فصل آمادگی تابستانی چند دیدار دوستانه برگزار کرده است.

آبی پوشان پایتخت زیر نظر سرمربی آرژانتینی خود ۶ بازی دوستانه انجام داده اند و توانسته اند که ۵ پیروزی بدست آورند و یک بازی هم که با تساوی به پایان رسید.

خط حمله استقلال که نقطه ضعف این تیم در دوران شفر بود با استراماچونی راه افتاده است و توانسته میانگین چهار گل را در هر دیدار به نام خود به ثبت رساند و این به خوبی نشان می دهد که سرمربی ایتالیایی به خوبی متوجه نقطه ضعف تیمش شده و آن را برطرف کرده است هر چند که دیدارهای لیگ تفاوت زیادی با بازی های دوستانه دارد.

خط میانی استقلال آماده و سرحال نشان می دهد. یکی از نقطه قوت های اصلی استقلال در دیدارهای دوستانه داریوش شجاعیان بوده که بسیار آماده است.

شجاعیان بعد از درخشش در ماشین سازی بود که راهی استقلال شد. آسیب دیدگی های زیاد اجازه نداده که این بازیکن توانایی خود را ناشن دهد اما او اگر در فصل جدید با بدشانسی مواجه نشود می تواند زمینه را برای درخشش و قهرمانی استقلال مهیا کند.

این بازیکن در دیدارهای دوستانه در پست جدیدی به بازی گرفته شده است و به عنوان بازیکن پشت سر مهاجمان فعالیت کرده و این باعث شده تا کارایی هجومی او افزایش پیدا کند. او این روزها هم خوب گل می زند و هم در بازیسازی شرکت می کند و پاس گل می دهد.

بازیکن آماده دیگر استقلال فرشید اسماعیلی است که او هم رفته رفته خود را به روزهای اوج می رساند. اسماعیلی به خاطر پنالتی که در داربی از دست داد روزهای سختی را تجربه می کند. او می خواهد با درخشش در فصل جدید خاطرات تلخ فصل قبل را فراموش کند.

آمادگی این دو هافبک بازیساز استقلال شرایط را برای این تیم در فصل جدید بهتر خواهد کرد و استقلال با آمادگی این دو ستاره خود می تواند به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شود. داریوش باید بازیهای ضعیف بعد از مصدومیتش رو جبران کنه.

فرشید هم باید اون خاطره تلخ دربی رو پاک کنه و از روند سینوسی(یک بازی ستاره و چند بازی معمولی) فاصله بگیره و به روزهای اوجش برگردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-03 18:58

افزودن دیدگاه جدید