کد مطلب: 

230757

بمب انتقالاتی بارسا بالاخره منفجر شد؛ گریزی در نوکمپ

بند آزادسازی ۱۲۰ میلیون یورویی آنتوان گریزمن بالاخره توسط بارسلونا فعال شد.
بمب انتقالاتی بارسا بالاخره منفجر شد؛ گریزی در نوکمپ

به گزارش شفقنا، با اعلام وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا، این باشگاه با پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو و فعال کردن بند آزادسازی قرار آنتوان گریزمن، موفق شد این ستاره ۲۸ ساله را از باشگاه اتلتیکومادرید جذب کند.

مطابق اعلام باشگاه بارسلونا، قرارداد این باشگاه با گریزمن ۵ ساله است و تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار دارد. همچنین بند آزادسازی او در این قرارداد ۸۰۰ میلیون یورو پیش بینی شده است.

بارسلونا قرار بود یک سال قبل و در ژوئن ۲۰۱۸ به بارسلونا بپیوندد اما او به جای آن، قرارداد خود را با اتلتیکومادرید تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد. بند آزدسازی قرارداد گریزمن ۲۰۰ میلیون یورو بود که از روز اول جولای به ۱۲۰ میلیون یورو کاهش یافته بود. با این حال، بارسلونا به دلیل عدم تامین منابع مالی کافی به صورت نقدی، امیدوار بود که از اتلتیکومادرید تخفیف گرفته و یا این مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت کند.

با این وجود، اتلتیکومادرید راضی به تخفیف نشد و سرانجام با رسیدن دوازدهمین روز از ماه جولای، نمایندگان گریزمن با تامین منابع مالی توانستند به دفتر مرکزی لالیگا رفته و این بند آزادسازی را با پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو فعال کنند.

گریزمن ۲۸ ساله که از ۱۴ سالگی در اسپانیا حضور دارد، فوتبال خود را در رئال سوسیه‌داد آغاز کرد و نخستین بازی رسمی خود را در روز ۲ سپتامبر ۲۰۰۹ و در دیداری از کوپا دل ری برابر رایو وایکانو انجام داد.

بعد از ۲۰۱ بازی و ۵۲ گل، او در جولای ۲۰۱۴ با قراردادی ۳۰ میلیون یورویی به اتلتیکومادرید پیوست. او در طول این ۵ سال ۲۵۷ بازی برای اتلتیکو انجام داد و ۱۳۳ گل هم به ثمر رساند. گریزمن در تک تک این فصل ها، به عنوان برترین گلزن فصل اتلتی شناخته شد و به همراه این تیم به یک قهرمانی در لیگ اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا رسید.

گریزمن که از سال ۲۰۱۴ در تیم ملی فرانسه هم حضور دارد در ۷۲ بازی ملی ۲۹ گل به ثمر رسانده و به همراه خروس ها، نایب قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ و قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ را هم تجربه کرده است. او در یورو ۲۰۱۶ به عنوان بهترین بازیکن مسابقات شناخته شد و با به ثمر رساندن ۶ گل، کفش طلای مسابقات را هم دریافت کرد. گریزمن در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز با به ثمر رساندن ۳ گل نقش مهمی در قهرمانی تیمش ایفا کرد و در پایان توپ برنزی مسابقات (سومین بازیکن برتر) را از آن خود کرد.

گریزمن در رده بندی توپ طلا در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ در رده سوم قرار گرفته و در جوایز برترین های فیفا در سال ۲۰۱۶ هم همین عنوان را کسب کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-12 19:53

افزودن دیدگاه جدید