کد مطلب: 

224623

انتخاب امیدوارکننده برای استقلال: کامران منزوی به خانه برگشت

کامران منزوی مرد جلسات بی‌حاصل نیست، او مدیر فکرهای قابل اجرا، با بازدهی و اثرگذاری بسیار است. او را نباید در باشگاه استقلال به عضوی از اعضای هیات مدیره برای شرکت در جلسات تبدیل کرد.
انتخاب امیدوارکننده برای استقلال: کامران منزوی به خانه برگشت

به گزارش ایران ورزشی، کامران منزوی از چهره‌های احترام‌برانگیز در باشگاه استقلال است، مدیری که هواداران قدیمی استقلال خوب می‌دانند چقدر به باشگاه استقلال تعلق خاطر دارد و چقدر برای مدیریت در باشگاه استقلال خوشفکر و داناست. او حالا دوباره به خانه برگشته، به باشگاه استقلال و این اتفاقی امیدوار کننده در انتخاب‌های جدید برای هیات مدیره استقلال است.

منزوی درباره بازگشت خود به استقلال می‌گوید: "من بعد از سال ۱۳۸۵ دوباره به استقلال بازگشته‌ام و امیدوارم هواداران و مدیران قبلی همه کمک کنند تا بتوانیم استقلال را به خوبی اداره کنیم. هنوز من چیزی از باشگاه نمی‌دانم و حتی دورادور هم از وضعیت باشگاه خبر ندارم. باید ابتدا وارد کار شویم تا بدانیم این باشگاه به چه چیزهایی نیاز دارد و چه چیزهایی اولویت دارد."

کامران منزوی در مورد اینکه هواداران استقلال چند سالی است که از این باشگاه ناراضی بودند و اکنون می خواهند شرایط تیم بهتر شود گفت: "امیدوارم خداوند آبروی ما را حفظ کند. تمام تلاش مجموعه این هست که رضایت هوادار جلب شود. قطعا خیلی زیاد کار داریم. وضعیت اقتصادی در مملکت خوب نیست و استقلال هم خارج از این شرایط نیست."

منزوی، عضو جدید هیات مدیره استقلال در مورد انتصاب سعادتمند و ماجدی به عنوان افرادی که در دو جای دیگر سمت دارند گفت: "در هیات مدیره افراد پول نمی گیرند بنابراین شغل محسوب نمی‌شود و حضور ‌آنها منع قانونی ندارد."

کامران منزوی، مرد کار است. او را نباید در باشگاه استقلال به عضوی از اعضای هیات مدیره برای شرکت در جلسات تبدیل کرد. کامران منزوی همیشه وقتی در استقلال بود، مرد کار و اجرا و مدیریت بود، همیشه در تصمیم‌گیری‌ها به واسطه خوشفکری‌اش نقشی پررنگ داشت و همین نقش‌هایش او را نزد هواداران استقلال به مدیری قابل اعتماد تبدیل کرد. منزوی مقبولیت خود در کار ورزش را با تصمیمات و نقش پررنگش به دست آورده و عضویت در هیات مدیره نباید او را از تصمیمات مهم و اثرگذار دور کند. او مرد جلسات بی‌حاصل نیست، او مدیر فکرهای قابل اجرا، با بازدهی و اثرگذاری بسیار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-29 19:40

افزودن دیدگاه جدید