کد مطلب: 

223747

حقه کوتاه نکردن چمن ورزشگاه اتحاد و اتهام به گواردیولا

«پپ گواردیولا» سرمربی تیم منچسترسیتی گزارش های منتشر شده در مورد اینکه این باشگاه به عمد چمن ورزشگاه اتحاد را برای دیدار مقابل لیورپول در لیگ برتر جزیره، کوتاه نکرده تا از حد معمول بلندتر باشند و بدین ترتیب به قرمزها صدمه بزند، قویا تکذیب کرد.
حقه کوتاه نکردن چمن ورزشگاه اتحاد و اتهام به گواردیولا

به گزارش ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس روز سه شنبه نوشت: گل پیروزی بخش «لئوری سانه» در نیمه دوم بازی پنجشنبه هفته گذشته مقابل لیورپول، ضمن پایان دادن به روند شکست ناپذیری قرمزها، اختلاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را با شاگردان «یورگن کلوپ» به چهار امتیاز کاهش داد.

در این بین، برخی از هواداران تیم لیورپول مدعی شدند که چمن ورزشگاه اتحاد از حد معمول بلندتر بوده و همین موضوع روی بازی هجومی قرمزها تاثیر منفی گذاشته است.

این در حالی است که گواردیولا می گوید او هیچ گاه در مسائل مرتبط با شرایط زمین ورزشگاه اتحاد در بازی های خانگی، دخالت نمی کند.

وی در این باره اظهار داشت: من مسئول رسیدگی به چمن ورزشگاه نیستم و هرگز نخواسته ام تا چمن را کوتاه نکنند؛ لیورپول به بازی سریع تمایل دارد و ما به بازی سریع تر، بنابراین هرگز به هیچ عنوان چمن را دستکاری نخواهیم کرد.

سرمربی منچسترسیتی ادامه داد: ما همیشه سعی می کنیم به چمن ورزشگاه آب بدهیم اما با توجه به شرایط آب و هوایی انگلیس نیازی به این کار وجود ندارد. در مورد عدم وقوع چنین اتفاقی کوچک ترین تردیدی ندارم؛ من همیشه در طول دوارن سرمربی گری خودم سعی کرده ام تا شرایط زمین را برای هر 2 تیم ایده آل نگه دارم.

گواردیولا تاکید کرد: هرگز چنین حیله ای به کار نمی برم، معمولا زمانی که موضوعاتی از این دست رخ می دهد در نهایت این فرد خطا کار است که مجازات می شود بنابراین ما باید بهترین شرایط را برای حریفان فراهم کنیم و به قواعد بازی احترام بگذاریم.

وی بار دیگر در پاسخ به اتهامات مطرح شده تاکید کرد: موضوعات زیادی برای فکر کردن در سرم دارم و فکر کردن به چمن ورزشگاه در میان آنها نیست اما من به افرادی که مسئولیت نظارت و نگهداری چمن را بر عهده دارند، اعتماد دارم؛ علاوه بر این من هرگز گوشی تلفن را بر نمی دارم تا برای ضربه زدن به حریف، دستور انجام چنین کارهایی را بدهم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-08 22:41

افزودن دیدگاه جدید