کد مطلب: 

216214

اخبار و حواشی لحظه به لحظه از نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران

نقل و انتقالات لیگ برتر ایران مثل همیشه پرخبر بوده و با حواشی زیادی همراه است.
اخبار و حواشی لحظه به لحظه از نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران

به گزارش ایلنا، با پایان فصل هفدهم و رسیدن به تعطیلات لیگ برتر و پنجره تابستانی نقل و انتقالات فوتبال کشورمان، تیم‌های مختلف فعالیت خود را برای بستن تیم فصل هجدهم آغاز کرده‌اند. در اینجا به مرور لحظه به لحظه اخبار و حواشی مربوط به نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر می‌پردازیم:

دوشنبه 8 مرداد:

* ایمان مبعلی بازیکن سابق فولاد خوزستان، امروز با عقد قراردادی رسمی به تیم استقلال خوزستان پیوست.

* ولادمیر کومان هافبک بازیساز مجاری برای مذاکرات نهایی با سپاهان دوشنبه بعدازظهر وارد ایران شد. به زودی قرارداد این بازیکن امضا می‌شود.

* مجید حسینی مدافع فصل پیش استقلال سرانجام با حضور در شهر ترابوزان قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند و در فصل جدید با لباس این تیم به میدان می رود.

* جابر انصاری در لیگ هجدهم هم پیراهن آبی استقلال را بر تن می کند با توجه به جدایی چند بازیکن استقلال، انصاری که در فهرست خروجی باشگاه قرار داشت در این تیم ماندنی شد.

* معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران اعلام کرد نیومایر، هافبک آلمانی در تست‌های پزشکی ایفمارک حضور دارد.            

شنبه 6 مرداد:

* جورج ولسیانی، هافبک گرجستانی فصل گذشته ذوب آهن به نساجی پیوست.

جمعه 5 مرداد:

* سرور جپاروف با عقد قراردادی به تیم به جتسو قزاقستان پیوست.

چهارشنبه 3 مرداد:

* محسن یوسفی، فرید بهزادی کریمی و سید احمد مهدی زاده بازیکنان جدیدی هستند که در این فصل لباس ماشین سازی را به تن می کنند.

*  براساس اعلام باشگاه ماشین سازی محمد حسین کنعانی زادگان نیز با این تیم به توافق رسیده و امروز قراردادش را امضا خواهد کرد.

سه‌شنبه 2 مرداد:

* با خروج نام صالحی از فهرست سپاهان، یک سهمیه لیگ برتری این باشگاه خالی شد و بختیار رحمانی می‌تواند از ابتدای فصل برای سپاهان به میدان برود.

* ابراهیم صالحی، وینگر فصل گذشته پارس جم که به سپاهان پیوسته بود، با جدایی از جمع شاگردان قلعه‌نویی به تیم فصل گذشته خود بازگشت.

دوشنبه 1 مرداد:

* منابع نزدیک به باشگاه تراکتورسازی از مذاکرات جدی با سرور جپاروف خبر می‌دهند. پیشنهاد تراکتورسازی بالاتر از استقلال است و ممکن است این بازیکن فصل هجدهم در تبریز باشد.

* محمد شادکام با عقد قراردادی رسما به پارس جنوبی پیوست.

* سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس در نهایت تصمیم گرفت نیم فصل نخست لیگ برتر را به فولاد برود و تا بازشدن پنجره پرسپولیس در این تیم حضور خواهد داشت.

* احمد آل‌نعمه مدافع فصل گذشته نفت تهران با عقد قراردادی به عضویت باشگاه استقلال خوزستان درآمد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-07-30 21:53

افزودن دیدگاه جدید