کد مطلب: 

211922

مگر نگفته بودند قرارداد شفر ۱.۵ ساله است؟

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که شانس برد این تیم و ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر است.
مگر نگفته بودند قرارداد شفر ۱.۵ ساله است؟

به گزارش خبر ورزشی، صمد مرفاوی در مورد تقابل استقلال و ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این اتفاق برای فوتبال ما چندان خوب نیست، چون یکی از سهمیه‌های ایران باید در این مرحله کنار برود. با این حال نتایج طوری رقم خورد که حالا باید این دو تیم برابر هم قرار بگیرند و نکته مهم این است که در حال حاضر هر دو تیم شرایط خوبی دارند.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم از لحاظ امتیازگیری تیم اول جدول است و استقلال هم تیم دوم. این نشان می‌دهد که آنها از لحاظ فنی شرایط بسیار خوبی دارند. معتقدم که شانس برد و صعود هر دو تیم به مرحله بعدی برابر است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه اتفاقاتی در دو بازی آتی آنها رخ خواهد داد.

سرمربی پیشین استقلال در بخش دیگری از این گفت‌وگو تأکید کرد: قلعه‌نویی در فوتبال ایران از لحاظ آمار و قهرمانی رکورددار است و شفر هم با استقلال نتایج خوبی گرفته و تجربیات زیادی در فوتبال دارد. این درست است که ذوب‌آهن در لیگ برتر استقلال را شکست داد، اما شرایط بازی در لیگ قهرمانان متفاوت با لیگ برتر است.

مرفاوی درباره بحث تمدید قرارداد شفر و اینکه گفته می‌شود استقلال در این زمینه با چالش مالی مواجه است، گفت: این موضوع به مسائل مدیریتی مربوط است و اینکه چه قراردادی بین باشگاه و شفر امضا شده. وقتی شفر به ایران آمد، مگر نگفتند قرارداد او یک سال و نیمه است و قرار شده فصل بعد هم در استقلال باشد، پس چرا حالا مسائل دیگری مطرح می‌شود؟

وی در پایان گفت: وقتی یک مربی موفق می‌شود، طبیعتاً شرط و شروطش هم تغییر می‌کند. با این حال فکر می‌کنم شفر در نهایت با استقلال به توافق برسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-21 22:09

افزودن دیدگاه جدید