کد مطلب: 

211656

برنده‌های دومین قرعه کشی جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه معرفی شدند

مراسم قرعه کشی دومین مرحله جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار و 360 برنده این مرحله از جشنواره معرفی شدند.
برنده‌های دومین قرعه کشی جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه معرفی شدند

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، قرعه کشی مرحله دوم جشنواره دوجین پلاس با حضور جمعی از مدیران بانک سرمایه در روز دوشنبه مورخ 27 فروردین‌ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار و 360 برنده این مرحله از جشنواره معرفی شدند.

هم وطنان گرامی می توانند جهت اطلاع از اسامی برندگان این مرحله از جشنواره به وب سایت بانک سرمایه به نشانی www.sbank.ir مراجعه فرمایند.

شایان ذکر است در دومین و آخرین مرحله از قرعه کشی جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه، به پاس قدردانی از استقبال گسترده هم‌وطنان ارجمند از این جشنواره، 360 جایزه به 360 نفر تعلق گرفت.

یادآور می گردد جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه با هدف گرامیداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استقبال از بهار طبیعت، از 18 بهمن ماه آغاز شده و تا 29 اسفند ماه ادامه داشت.

ضمن تبریک به تمامی برندگان دومین مرحله قرعه کشی جشنواره دوجین پلاس، به اطلاع می‌رساند با تمامی این عزیزان در خصوص نحوه دریافت جوایز در روزهای آتی تماس گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-18 12:57

افزودن دیدگاه جدید