کد مطلب: 

3236

پاسخ پرویز پرستویی به شایعات کناره‌گیری‌اش از بازیگری

پاسخ پرویز پرستویی به شایعات کناره‌گیری‌اش از بازیگری

سیتنا - پرویز پرستویی با گله از مطالب مطرح شده درباره کناره‌گیری‌اش از بازیگری گفت: روی بازیگری تعصب دارم و هیچ وقت نمی‌توانم آن را کنار بگذارم اما با هر شرایطی هم مقابل دوربین نمی‌روم.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آن عزیزانی که از سر خیرخواهی یا کنجکاوی می‌خواهند درباره من بدانند، اگر حال سینما خوب است، حال من هم خوب است!

وی ادامه داد: من با شرایط بیگانه نیستم و نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد نمی‌توانم بی‌تفاوت باشم اما حالم آنقدر هم بد نیست که آن‌طور که برخی مدعی شده‌اند، به کشاورزی رو آورده باشم.

پرستویی با اشاره به صحبت‌های عزت‌الله انتظامی گفت: تمام دغدغه من آن بوده که پیر دیرم بیان کرد: از تماشاگر خجالت می‌کشم در این فیلم‌ها کار کنم» و وقتی ایشان خجالت می‌کشند، من باید بمیرم!

وی افزود: به مخاطبی که در این شرایط پول تو جیبی‌اش را می‌خواهد صرف سینما کند احترام می‌گذارم و علی رغم پیشنهادات زیادی که داشته‌ام اما هر کاری را قبول نخواهم کرد.

پرستویی با بیان اینکه سینما را به عنوان شغل انتخاب نکرده است، خاطرنشان کرد: من روی بازیگری تعصب دارم و تا زمانی که نفس داشته باشم نه به خاطر درآمد بلکه به عشق مخاطب کار خواهم کرد و هیچ وقت نمی‌توانم بازیگری را کنار بگذارم و اگر احساس کنم مقابل تماشاگر خجالت نکشم قطعا اولین کاری که پیشنهاد شود قبول خواهم کرد.

این بازیگر با انتقاد از شرایط موجود سینما گفت: چرا ما به اینجا رسیده‌ایم که برای جذب تماشاگر آش رشته بدهیم و بازیگر در گیشه سینما بلیت فروشی کند؟ چه زمانی سینمای ما اینگونه بوده است؟

بازیگر فیلم «آژانس شیشه‌ای» افزود: در این وضعیت سینما کارهایی هم می‌شود و یکسری به خاطر خرج دفتر و زندگی‌شان کار می‌کنند و وقتی خود سینمایمان سامان درستی ندارد، من چگونه می‌توانم کار کنم؟

پرستویی با بیان اینکه اهالی سینما باید با آرامش کار کنند، اظهار کرد: باید فضا به گونه‌ای باشد که اعضای سینما احساس آرامش و امنیت کنند و کاری که می‌شود بدانیم به ثمر می‌رسد اما در حال حاضر هیچ چیزی به خاطر این آشفتگی ثبات نخواهد داشت.

وی ادامه داد: من هم جزوی از همین سینما هستم و طوری تربیت شده‌ام که به مخاطب خودم در هر شرایطی احترام بگذارم و باز اعلام می‌کنم اگر فیلمی باشد که بتواند من را به مخاطب نزدیک کند، قطعا در اولین فرصت این کار را خواهم کرد. تا زمانی هم که پیش نیاید به احترام مخاطبم این کار را نخواهم کرد.

این بازیگر همچنین درباره پیشنهاد بازی در فیلم «چ» ابراهیم حاتمی‌کیا به ایسنا اظهار کرد: از طرف حاتمی‌کیا پیشنهاد شد اما به دلیل نامساعد بودن شرایط، از ایشان عذرخواهی کردم که این به وضعیت کلی سینما مربوط می‌شود. اینکه گفته می‌شود برای این فیلم 600 میلیون تومان پیشنهاد شد، تاکنون در عمر بازیگری‌ام چنین مبلغی به من پیشنهاد نشده و برای فیلم «چمران» هم اصلا کار به پیشنهاد مبلغ و خواندن سناریو نرسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-17 13:53

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
پرویز جون زنده باشی. خیلی دوست داریم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید