کد مطلب: 

294488

رونمایی از دو محصول بومی همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۴

دو محصول بومی مودم 5G و فناوری SD-WAN همراه اول در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس رونمایی شد.
رونمایی از دو محصول بومی همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۴

به گزارش سیتنا از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2024) با حمایت و مشارکت همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور از سه‌شنبه ۱۸ تا جمعه ۲۱ اردیبهشت 1403 در پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد.

همراه اول در بزرگترین رویداد زیست بوم نوآوری و فناوری کشور که سرمایه گذاران، تصمیم گیران و رهبران فناوری و نوآوری منطقه در آن شرکت داشتند و با حضور مسوولانی نظیر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، محمدصادق خیاطیان رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، سیدمهدی فرحی قائم‌مقام بازرگانی وزارت صمت و محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور همراه بود، از دو محصول مودم 5G بومی و فناوری SD-WAN بومی رونمایی کرد.

در راستای گسترش زیرساخت های شبکه 5G همراه اول، توسعه مودم 5G بومی به عنوان یکی از پرکاربردترین نقاط انتهایی ارائه سرویس FWA در دستور کار مرکز تحقیق و توسعه قرار گرفت. 

در این راستا و در مرحله اول، طراحی و ساخت نیمه انبوه این محصول به سرانجام رسید.

راهکار SD-WAN به‌ عنوان نسل نوین مدیریت سرویس‌‌ شبکه های گسترده، با رفع مشکلات و محدودیت های شبکه های مرسوم، ضمن ارتقاء پایداری و تاب آوری شبکه WAN در سازمان های دارای شعب پراکنده، امکان راه اندازی سرویس های جدید، مدیریت متمرکز، امن و بهینه ارتباط میان مراکز و شعبه ها در نقاط جغرافیایی مختلف را فراهم می کند.

گفتنی است این دو محصول در واحد مدیریت سامانه ها و تجهیزات شبکه مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با مشارکت شرکت های دانش بنیان و توانمند داخلی، طراحی و پیاده سازی شده اند.

انتهای پیام
 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-05-11 17:02

افزودن دیدگاه جدید