کد مطلب: 

293366

بهره مندی بیش از هزار نفر دیگر از روستاییان و عشایر آذربایجان غربی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی از بهره مندی بیش از 1000 نفر از روستاییان و عشایر شهرستان‌های تکاب و ماکو از اینترنت پرسرعت خبر داد.
بهره مندی بیش از هزار نفر دیگر از روستاییان و عشایر آذربایجان غربی از اینترنت پرسرعت

به گزارش سیتنا، قاسم جلیلی نژاد گفت: در راستای توسعه ارتباطات مناطق روستایی و کاهش شکاف دیجیتال، بیش از 1000 نفر دیگر از روستاییان وعشایر شهرستانهای تکاب و ماکو از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

وی ادامه داد: با احداث دو سایت همراه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال روستاهای باش برات و خرمن یری به اینترنت نسل چهارم اتصال و دسترسی 270 خانوار به خدمات شبکه ارتباطی کشور از قبیل آموزش الکترونیک، خرید و فروش آنلاین، ارایه خدمات دولت الکترونیک وخدمات بانکی فراهم شد.

جلیلی نژاد تصریح کرد: عملیات احداث و ارتقاء تکنولوژی سایت‌های روستایی به منظور برخورداری همه هم استانی‌ها از امکانات شبکه ارتباطی کشور با سرعت ادامه دارد تا هیچ روستانشینی از کیفیت و سرعت خدمات ارتباطی محروم نماند.

وی با اشاره به اینکه همه مراحل اجرای این فرایند از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام گرفته است تصریح کرد: اتصال روستاها به شبکه ارتباطی کشور گامی مهم در راستای تحقق شعار دسترسی همگانی به ارتباطات فراگیر و گسترش عدالت ارتباطی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-15 10:33

افزودن دیدگاه جدید