کد مطلب: 

290660

ببینید| مدیرعامل صبانت: فرآیند اجرای پروژه فیبرنوری سرعت گرفته است

مدیرعامل شرکت صبانت گفت: برخی در خصوص تاخیر در اجرای پروژه فیبرنوری گلایه‌مند هستند، در صورتی که در اجرای پروژه عقب نیستیم و خوشبختانه با حمایت وزیر ارتباطات و معاونان وی، چالش‌ها در حال برطرف شدن است و اکنون فرآیند اجرای این پروژه سرعت گرفته است.
بیدآبادی، مدیرعامل صبانت

دکتر احمد بیدآبادی، مدیرعامل شرکت صبانت در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون توسعه پروژه شبکه فیبرنوری در کشور، گفت: ما درخصوص اجرای پروژه فیبرنوری رو به جلو هستیم، اما هنوز این فرآیند تکمیل نشده است، در همین راستا از وزیر ارتباطات و معاونین وی برای مساعدت و پیگیری‌هایشان نهایت تشکر را دارم.

وی، ادامه داد: برخی در خصوص تاخیر در اجرای پروژه فیبرنوری، گلایه‌مند هستند، در صورتی که ما عقب نیستیم و تجهیز این کار زمان‌بر است و اکنون این فرآیند سرعت گرفته است، البته در بحبوحه فعالیت، کمبود تجهیزاتی مانند ترنچرها و برخی اجناس دیگر وجود داشت، اما خوشبختانه این چالش‌ها در حال برطرف شدن است.

مدیرعامل شرکت صبانت، خاطرنشان کرد: انجام هر پروژه‌ای در کشور با چالش رو به رو است، اما پروژه فیبرنوری از جمله پروژه‌هایی است که وزیر ارتباطات و معاونین وی به دنبال حل چالش‌های آن هستند.

پایان بخش سوم گفت‌وگو

خبرنگار: فرزانه احمدی منش
عکاس: حسین شهلایی

برای مشاهده بخش نخست گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش دوم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2024-02-03 12:53

افزودن دیدگاه جدید