کد مطلب: 

290204

ببینید| مدیرعامل صبانت: همکاری شهرداری‌ها برای ایجاد زیرساخت‌ها در توسعه دنیای مجازی ضروری است

مدیرعامل شرکت صبانت گفت: یکی از راه‌های برون‌رفت از چالش‌های پیش رو در توسعه دنیای مجازی، همکاری شهرداری‌ها برای ایجاد زیرساخت‌ها است و در این مسیر، اطلاع رسانی به شهرداری‌ها پیرامون پروژه فیبرنوری بر عهده رسانه‌ها است.
بیدآبادی، مدیرعامل صبانت

دکتر احمد بیدآبادی، مدیرعامل شرکت صبانت در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون لزوم توسعه پروژه شبکه فیبرنوری در کشور، گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته، با توجه ویژه وزیر محترم ارتباطات و برگزاری جلسات با استانداران، تعامل با شهرداری‌ها به منظور سرعت یافتن توسعه پروژه فیبرنوری تسهیل یافته است؛ به طور مثال در اجرای پروژه فیبرنوری در استان آذربایجان غربی مشکلی وجود ندارد و تقریبا 95 درصد شهرداری ها همکاری داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت صبانت، ادامه داد: در شهر بوشهر شهرداری‌ها دیرتر همراه ما در این پروژه بودند، البته طی دو الی سه ماه اخیر وزیر محترم ارتباطات طی جلسه ای با استاندار و شهردار بوشهر، این پروسه را رو به جلو بردند.

وی، تاکید کرد: بنده پروژه فیبرنوری را پروژه رو به جلویی می‌بینم؛ چراکه معاونت استانها آگاهی و اطلاع رسانی لازم را به شهرداری‌ها داده‌اند و چالش‌ها در مقایسه با گذشته بسیار کمتر است، اما کماکان وجود دارد؛ البته ذکر این نکته ضروری است که میزان همراهی و همکاری افراد با هم متفاوت است و این موضوع ارتباطی به دولت و وزارت ارتباطات ندارد.

بیدآبادی، خاطرنشان کرد: ما وارد دنیای مجازی شده‌ایم و این دنیا نیازمند زیرساخت است و اگر شهرداری‌ها از مزایای آن برای شهروندان مطلع شوند، قطعا همکاری بیشتری خواهند داشت؛ لذا آگاهی و اطلاع رسانی به شهرداری‌ها پیرامون پروژه فیبرنوری بر عهده رسانه‌ها است، چراکه یکی از راه‌های برون‌رفت از چالش‌های پیش رو در توسعه دنیای مجازی، همکاری شهرداری‌ها برای ایجاد زیرساخت‌ها است.

پایان بخش نخست گفت‌وگو

خبرنگار: فرزانه احمدی منش
عکاس: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-01-22 12:20

افزودن دیدگاه جدید