کد مطلب: 

272150

معاون شرکت مخابرات: انقباض تعرفه‌ای باعث اختلال در بخش‌های مختلف شبکه‌ی ثابت شده است/ با اصلاح تعرفه‌های تلفن ثابت، کیفیت سرویس‌‌دهی به مشتریان افزایش می‌یابد + پادکست

معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: انقباض یا سرکوب تعرفه‌ای طی سال‌های گذشته باعث شده که بخش‌های مختلف شبکه به ویژه شبکه‌ی ثابت دچار اختلال شود و از طرف دیگر توسعه‌ی زیرساخت‌های اساسی متوقف شود.
معاون شرکت مخابرات: انقباض تعرفه‌ای باعث اختلال در بخش‌های مختلف شبکه‌ی ثابت شده است/ با اصلاح تعرفه‌های تلفن ثابت، کیفیت سرویس‌‌دهی به مشتریان افزایش می‌یابد

دکتر «داوود زارعیان» معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون مزایای اصلاح تعرفه حداقل نگهداری خط تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، گفت: تعرفه‌های شرکت مخابرات ایران تقریبا از سال 1382 تا به امروز افزایشی نداشته است، اما طی این سال‌ها مدل تعرفه‌گذاری شرکت مخابرات ایران تغییر داشته است.

زارعیان، تاکید کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته انقباض یا سرکوب تعرفه‌ای باعث شده که بخش‌های مختلف شبکه به ویژه شبکه‌ی ثابت دچار اختلال شود و از طرف دیگر توسعه‌ی زیرساخت های اساسی متوقف شود.

وی، ادامه داد: عدم تغییر تعرفه‌ها طی این سال‌ها منجر به توقف تولیداتی شد که تنها خریدار آنها شرکت مخابرات ایران بود و به دنبال آن بسیاری از پیمانکاران بخش‌های توسعه و تولید، بیکار شدند و در همین حال مشکلاتی برای اداره‌ی امور جاری در شرکت مخابرات ایران به وجود آمد.

معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران، بیان کرد: از نظر بنده اگر روند تغییر نیافتن تعرفه‌ها ادامه پیدا کند، طی یک سال آینده شرکت مخابرات ایران با مشکلات شدیدی مواجه خواهد شد که نمی‌تواند آنها را کنترل و یا مدیریت کند.

زارعیان، توضیح داد: اصلاح نظام تعرفه‌ای نگهداری تلفن ثابت شرکت مخابرات، نسبت به هزینه‌های توسعه‌ی بخش ارتباطات، تغییر حداقلی در تعرفه ها محسوب می‌شود که امیدواریم منجر به نگهداری شبکه با کیفیت مطلوب و متوقف نشدن توسعه شبکه شود.

وی ادامه داد: در همین راستا ما می‌توانیم خرابی کمتری را در شبکه شاهد باشیم و افت کیفیت شبکه را به حداقل برسانیم تا در نهایت بتوانیم به سایر شرکت‌های FCP سرویس‌های خود را ارائه دهیم و مشتریان، بهره مندی لازم را از خدمات داشته باشند.

وی، در پایان اشاره کرد: شبکه‌ی انتقال و شبکه‌ی دسترسی کشور طی سالیان گذشته توسعه پیدا نکرده است و شرکت مخابرات ایران در کنار این تغییر تعرفه‌ها متعهد شده است که شبکه انتقال کشور را نیز نوسازی کند و جزو برنامه‌های اصلی ما است و در نهایت بیشترین تاثیر آن بر روی کیفیت سرویس‌های ارائه شده به مشتریان خواهد بود.

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

پادکست سیتنا پیرامون اصلاح تعرفه حداقل نگهداری خط تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران را بشنوید:

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 1
2022-09-07 11:55

افزودن دیدگاه جدید