کد مطلب: 

260755

گلایه مشترکان از ادامه اختلال در سرویس دیتای رایتل، در سایه سکوت نهادهای نظارتی!

در پی بروز مشکل روزهای اخیر رایتل در نحوه استفاده مشترکان از اینترنت بدون تعرفه آزاد و وعده مدیران این اپراتور برای رفع این مشکل تا پایان همین هفته، کاربران این اپراتور علاوه بر اذعان بر عدم رفع این مشکل و احتمال عامدانه بودن این باگ به منظور استفاده تبلیغاتی، از بروز اختلال در سرویس اینترنت این اپراتور و سرعت و کیفیت پایین سرویس دیتای رایتل هم گلایه کرده‌اند؛ حال آنکه توقع می‌رود سازمان تنظیم مقررات به عنوان نهاد ناظر بر عملکرد اپراتورها، اقدام مقتضی در راستای دفاع از حقوق مشترکان رایتل را به عمل آورد.
گلایه مشترکان از ادامه اختلال در سرویس دیتای رایتل

به گزارش سیتنا، به دنبال پیگیری‌های خبرنگار سیتنا پیرامون اختلالات اخیر در سرویس‌دهی اینترنت رایتل، در ادامه این گزارش برخی از گلایه‌های کاربران این اپراتور در حوزه دیتای رایتل که در توئیتر منعکس شده است را می‌خوانید:

* از دیشب هربار خواستم اینترنت مامانم رو شارژ کنم برنامه "رایتل من" پیام اختلال رو داده. فیلترشکن هم خاموش بوده. پشتیبانی رایتل جواب نمی‌ده. یعنی اصلا زنگ نمی‌خوره. این پیام چیه؟

* باید زنگ بزنم پشتیبانی رایتل بگم که من یه هفتس دارم بدون بسته،نت مصرف می‌کنم، از شارژم هم کم نمی‌شه. نمی‌خوام این لطف رو.فقط سرعت رو درست کنید.

* رایتل به باگ خورده هر چی استعلام بسته میگیرم یک اپسیلون هم ازش کم نمیشه بعد باید تموم میشد.

* ولی حق ما نیست برای دانلود یه فایل ۵۰۰ مگابایتی اونم از سرور داخلی نیم ساعت منتظر بمونیم.

* تماس گرفته‌اند از رایتل برای رفع مشکل دیتا، می‌گوید برو در حیاط. می‌گم که من هفت سال هست در همین خانه دیتا داشته‌ام. می‌گوید معیار ما درون منزل نیست و فقط در محیط باز مسئول هستیم. من از شما معذرت می‌خواهم که مردم درون خانه با تلفن حرف می‌زنند و یا اینترنت دارند.

* حدود یک ماه بود داشتیم اینترنت نامحدود رایتل استفاده می‌کردیم. حالا یکی پا شده رفته به عنوان باگ گزارش کرده (یا صداشو درآوردن و فهمیدن) اونا هم سیم‌کارت‌های نامحدود را غیرفعال کردن! مجبورین آخه مگه؟ یه تئوری دیگه هم اینه که می‌دونستن و تبلیغاتی بوده.

* صبح می‌بینی نت قطعه. زنگ می‌زنی به پشتیبانی که! چرا قطعه؟ جواب همیشگی: در حال به‌روزرسانی هستیم. دو دقیقه به‌روزرسانی نکنید، بذارید مثل آدم استفاده کنیم از اینترنت.

گلایه مشترکان از ادامه اختلال در سرویس دیتای رایتل، در سایه سکوت نهادهای نظارتی!

 اوایل هفته جاری، سیتنا با انتشار گزارشی پیرامون اختلال در سرویس دیتای رایتل اطلاع رسانی کرده و وعده رفع این اختلال تا پایان همین هفته از مدیران رایتل را گرفته بود که تا لحظه ارسال این گزارش، همچنان اختلال به قوت خود باقی است.

گزارش پیشین سیتنا پیرامون «بروز مشکلی جدید در رایتل، استفاده مشترکان از اینترنت بدون تعرفه آزاد!» را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

گزارش از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.6 (11 رای)
سیتنا 3
2021-09-02 10:21

دیدگاه‌ها

تصویر HOSEIN
آقا من نامحدود نداشتم کلی پول اینترنتشون دادم یهو قطع کردن!!!!!!!! بعد الان هرچه *144# میزنم ببینم وضعیت اعتبارم چطوره یک هفتست میگه در حال بروزرسانی!!!! خب این چه بروز رسانی که یک هفته گذشته هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده!!!
ارسال شده توسط HOSEIN در 21 شهريور 00 - 00:38

افزودن دیدگاه جدید