کد مطلب: 

254929

گزارش تصویری/ ارتباط دوسویه‌ی عرضه‌کنندگان و مصرف کنندگان تجهیزات و خدمات در سومین روز برپایی نمایشگاه تلکام 99

سومین روز برپایی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (تلکام ۹۹) در حالی کارش را آغاز کرد که می‌توان شاهد ارتباط موثر دوسویه‌ی عرضه‌کنندگان و مصرف کنندگان تجهیزات و خدمات در این نمایشگاه بود تا زمینه‌ی انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای فی‌مابین بعد از نمایشگاه مهیا شود.
گزارش تصویری/ ارتباط دوسویه‌ی عرضه‌کنندگان و مصرف کنندگان تجهیزات و خدمات در سومین روز برپایی نمایشگاه تلکام 99

به گزارش خبرنگار سیتنا، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (تلکام ۹۹) با متراژ مفید 5000 متر مربعی توسط سندیکا/اتحادیه صنعت مخابرات ایران برپا شده است و از پنجم اسفندماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان است.

در نمایشگاه تلکام 99 بیش از 100 شرکت فعال عضو سندیکا/اتحادیه صنعت مخابرات ایران، اپراتورهای ارتباطی و شرکت‌های دانش بنیان حوزه‌ی فناوری اطلاعات به ارائه و معرفی توانمندی‌های خود در حوزه های مختلف صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات می‌پردازند. در همین حال، شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه‌ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم با رعایت پروتکل های بهداشتی در نمایشگاه حضور یافته‌اند.

مهندس فرامرز رستگار، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون نمایشگاه تلکام 99، گفت: تاکید در این نمایشگاه بر این است که عرضه‌کنندگان، دستاوردها و قابلیت‌هایشان را ارائه کنند و مصرف کنندگان هم انتظارات، مشخصات و برنامه های آتی شان را مطرح کنند. در نهایت در طول نمایشگاه این دو گروه بتوانند با هم آشنا شوند و در ارتباط باشند تا در آینده این تعاملات به تفاهم نامه و قرارداد منجر شود.

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، ادامه داد: گروهی دیگر شرکت‌هایی هستند که در گذشته با مصرف‌کنندگان در ارتباط بودند و در خلال این نمایشگاه پیرامون پروژه‌هایشان تعامل می‌کنند تا بتوانند توافقات قبلی را ارتقاء دهند. از دیدگاه بنده نمایشگاه محل انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه نیست، اگر هم تفاهم‌نامه‌ای در خلال نمایشگاه منعقد شود صرفا تشریفاتی است.

رستگار خاطرنشان کرد: بنده شخصا در خلال نمایشگاه طی بازدید از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه، با مسوولان و پرسنل شرکت‌‌های فعال در حوزه‌ی مخابرات و فناوری اطلاعات که در نمایشگاه حضور یافتند صحبت می‌کنم تا ضمن آشنایی با حوزه‌ی فعالیت شرکت‌های جدید و پروژه‌های در حال انجام سایر شرکت‌ها، زمینه‌ی رفع مشکلات صنعت را فراهم کنم.

گزارش تصویری سیتنا از سومین روز نمایشگاه تلکام 99 را مشاهده کنید:

عکاس‌: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.5 (10 رای)
سیتنا 1
2021-02-25 12:54

افزودن دیدگاه جدید