کد مطلب: 

254900

دبیر سندیکای صنعت مخابرات: مانور نمایشگاه تلکام 99 بر حوزه‌ی مخابرات و فناوری اطلاعات است

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: در گذشته صرفا در نمایشگاه تلکام بر حوزه‌ی مخابرات مانور می‌شد، ولی امسال به جهت افزایش پتانسیل و توانمندی‌ها، مجموعه شرکت‌های فعال در حوزه‌ی مخابرات و فناوری اطلاعات و همچنین شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه حضور یافتند.
دبیر سندیکای صنعت مخابرات: مانور نمایشگاه تلکام 99 بر حوزه‌ی مخابرات و فناوری اطلاعات است

مهندس فرامرز رستگار، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در دومین روز برگزاری نمایشگاه تلکام 99، گفت: تاکید در این نمایشگاه بر این است که عرضه‌کنندگان، دستاوردها و قابلیت‌هایشان را ارائه کنند و مصرف کنندگان هم انتظارات، مشخصات و برنامه های آتی شان را مطرح کنند. در نهایت در طول نمایشگاه این دو گروه بتوانند با هم آشنا شوند و در ارتباط باشند تا در آینده این تعاملات به تفاهم نامه و قرارداد منجر شود.

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، ادامه داد: گروهی دیگر شرکت‌هایی هستند که در گذشته با مصرف‌کنندگان در ارتباط بودند و در خلال این نمایشگاه پیرامون پروژه‌هایشان تعامل می‌کنند تا بتوانند توافقات قبلی را ارتقاء دهند. از دیدگاه بنده نمایشگاه محل انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه نیست، اگر هم تفاهم‌نامه‌ای در خلال نمایشگاه منعقد شود صرفا تشریفاتی است.

رستگار خاطرنشان کرد: بنده شخصا در خلال نمایشگاه طی بازدید از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه، با مسوولان و پرسنل شرکت‌‌های فعال در حوزه‌ی مخابرات و فناوری اطلاعات که در نمایشگاه حضور یافتند صحبت می‌کنم تا ضمن آشنایی با حوزه‌ی فعالیت شرکت‌های جدید و پروژه‌های در حال انجام سایر شرکت‌ها، زمینه‌ی رفع مشکلات صنعت را فراهم کنم.

وی در ادامه گفت: در گذشته صرفا در این نمایشگاه بر حوزه‌ی مخابرات مانور می‌شد، ولی امسال به جهت افزایش پتانسیل و توانمندی‌ها، مجموعه شرکت‌های فعال در حوزه‌ی مخابرات و فناوری اطلاعات و همچنین شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه حضور یافتند.

رستگار گفت: اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل به عنوان مشتریان اصلی و همچنین زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات با نهایت حسن نیت در این نمایشگاه حضور یافتند، شرکت‌ مخابرات ایران هم بداخلاقی کرد و در نمایشگاه حاضر نشد که بنده در مراسم افتتاحیه گلایه کردم.

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: از روز گذشته تا کنون بازدیدهای مقامات مسوول از نمایشگاه در حال انجام است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.7 (3 رای)
سیتنا 1
2021-02-24 12:52

افزودن دیدگاه جدید