کد مطلب: 

7065

تحول در عرصه‎ی بانکداری کشور با عرضه‎ی کیف پول شهروندی بانک شهر

تحول در عرصه‎ی بانکداری کشور با عرضه‎ی کیف پول شهروندی بانک شهر

کارت شهروندی محصول جدید بانک شهر است که حاوی یک کیف پول الکترونیکی هوشمند به منظور تسهیل پرداخت‎های روزانه‎ی شهروندان است و با در دست داشتن این کیف می‎توانید با اطمینان خاطر و امنیت بالا همه‎ی پرداخت‎های خرد و کلان خود را انجام دهید.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات "سیتنا"، همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از کیف پول شهروندی بانک شهر به عنوان خدمت نوین الکترونیکی بانک شهر رونمایی شد.

 

"محمد جواد صمدی" مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر که در این مراسم رونمایی در جمع خبرنگاران سخن می‎گفت، اظهار داشت: مهمترین هدف کیف پول شهروندی ایجاد اطمینان خاطر برای مالکان و سرعت بخشیدن به فرآیندهای مالی خرد است که این نوع پرداخت‎ها بدون نیاز به اتصال به شبکه و وارد کردن رمز با سرعت بالا میسر می‎شود.

 

وی ادامه داد: بدین ترتیب می‎توان از این کیف پول همانند پول نقد در مراکز خرید، سامانه‎های حمل و نقل شهری و سایر مراکز استفاده کرد.

 

مهندس صمدی با اشاره به ویژگی‎های این کارت، اظهار داشت: این کارت دارای یک نوار مغناطیسی است که امکان پرداخت تماسی و غیر تماسی را میسر می‎نماید. در این راستا به کمک نوار مغناطیسی موجود در کنار تراشه می‎توان برای خریدهای شتابی و انتقال وجه در کل شبکه‎ی بانکی از این کارت استفاده کرد.

وی تصریح کرد: این کارت دارای کیف پول الکترونیک هوشمند است این کیف از ظرفیت بسیار بالایی برای پرداخت‎های تماسی و غیر تماسی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر ادامه داد: در این کیف پول الکترونیکی برای پرداخت سود به مشتریان یک حساب کوتاه مدت روز شمار در نظر گرفته شده است.

به گزارش سیتنا (citna.ir)، "حسن پورشاطری" مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر نیز در این مراسم رونمایی با بیان اینکه با کارت شهروندی دیگر نیازی به حمل پول نقد نیست، گفت: این کارت ترکیب کارت شناسایی و کارت هوشمند مبتنی بر فناوری‌های جدید است که با ایجاد امکانات مناسب، پرداخت های خرد و روزمره شهروندان را تسهل می‌کند.

وی ادامه داد: این کارت برای افزایش رفاه شهروندان طراحی شده است و تحولی در عرصه بانکداری کشور ایجاد خواهد کرد.

وی اظهار امیدوار کرد که این کارت بتواند نقش پول کاغذی یا مسکوک و حتی کارت‎های اعتباری و بدهی را در پرداخت‎های خرد روزانه‎ی شهروندان کمرنگ کند و ضمن صرفه جویی در سرمایه‎های ملی در ترغیب شهروندان به استفاده از پرداخت های الکترونیکی موثر واقع شود.

 

قابل ذکر است؛ مهندس "گلزاری" معاون فناوری اطلاعات بانک شهر تاکید کرده بود: رونمایی از این خدمت نوین در ایام نمایشگاه در راستای شعار "نوآوری در خدمت" این بانک است که این سرویس‌ به طور حتم تاثیر چشمگیری در روند خدمات بانکداری الکترونیک و ارتقاء سطح رفاه شهروندان خواهد داشت.

انتهای پیام

 

مطلب مرتبط:

گزارش تصویری سیتنا از مراسم رونمایی از کیف پول شهروندی بانک شهر

برای مشاهده تصاویر مراسم رونمایی در بخش گالری کلیک کنید

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-05-09 17:51

افزودن دیدگاه جدید