کدخبر :7019 پرینت
17 اردیبهشت 1392 - 15:47

فیلمبرداری پنهانی از روابط محرمانه از طریق کانال کولر!

متن خبر

جوان 20 ساله ای که با نصب دوربین در کانال کولر خانه همسایه فیلم های سیاه را در اینترنت انتشار داده بود در مشهد دستگیر شد.
    
به گزارش سیتنا، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی گفت: زوج جوانی با مراجعه به پلیس فتا و تنظیم شکایتی اعلام داشتند مردی تصاویر محرمانه زندگی شان را در اینترنت منتشر و مطالب دروغین را علیه آنان انتشار داده است.

 

سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: در پی اعلام این شکایت با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، تیم های ورزیده پلیس فتا با دستور مقام پلیس، تحقیقات وسیعی را آغاز و با انجام گشتزنی های اینترنتی و اقدامات وسیع اطلاعاتی، مجرم را دستگیر کردند.
    
این جوان 20 ساله که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی دید به ارتکاب جرم خود اعتراف کرد و گفت قصدش از این کار تفرقه و جدایی بین زن و شوهر جوان بوده است. تحقیقات از این مرد ادامه دارد.
    
این جوان به شوک گفت: با این زوج جوان همسایه هستم. چندی پیش به بهانه بازدید فنی ساختمان وارد خانه آن ها شدم و با سوءاستفاده از اعتمادی که نسبت به من داشتند در فرصتی مناسب، یک دوربین تصویربرداری وب کم کوچک در کانال کولر خانه آن ها نصب کردم و به تصاویر خصوصی از زندگی آن ها دست یافتم. من با انتشار این تصاویر در اینترنت قصد داشتم بین این زوج جوان تفرقه و جدایی ایجاد کنم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

متاسفانه مشکل اصلی در جامعه ما این است که تکنولوژی زود تر از فرهنگ استفاده از آن وارد کشور شده و کسانی مثل این آقا فرهنگ استفاده را بلد نیستند و همین باعث ایجاد این مشکلات می شود.پس این وظیفه مدیران این کشور است که به جای بحث های بیهوده به داد ملت و فرهنگ این مملکت برسند..
اخه جون 20 سالهمگه مرگت گرفته می خوای جدایی بندازی . اقا مشکل زنه هست؟
خوبه والا دیگه همین مونده بود مسئولین بیان مردمو آموزش فرهنگیم بدن
من نمیدونم ما مردم خودمون دنبال کارای خودمون نمیریم و انتظار داریم لقمه آماده تو دهنمون بزارن
خاک بر سرت که اینقدر پست و بی ارزش شدی که برای آبروی دو تا مسلمون که در اسلام از جان افراد ، اهمیت بیشتری دارد، ارزش قایل نیستی
فقط اعدام والسلام
این حیوانها رو فقط باید اعدام کرد، چون واقعا مفسد فی الارض هستند. تو چی مرگته که همچین کاری رو در حق همسایت انجام دادی، مگر خودت ناموس نداری بی ناموس؟
مشكل نه تكنولوژيه و نه فرهنگ استفاده از اون مشكل شعور آدمهاست وبس
آقا باید برگردیم به اصل خودمون
فرهنگهای پاک و اصیلی که داشتیم
چشم و هم چشمی پدر هممون رو داره در میاره
من هال حرف نیستم
خودم بهش عمل کردم
با کمترین امکانات با بی پدری
ازدواج کردم
از صفر شروع کردیم
الآن از اون پدردارها خوشبخت تر هستیم
پول خوشبختی نمیاره
صداقته که به زندگی رنگ و بو میده
اگه این بابا امید به ازدواج در درونش کشته نمیشد
هیچ وقت نمی رفت دوربین تو خونه همسایه بذاره
هم آبروی خودش هم بقیه رو ببره.
خلاصه
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید
یا علی
به نظر شما
اگه این بنده خدا زن داشت
الآن بالای چوبهء دار شما می رفت؟
ایکاش قبل از اینکه صورت مساله ها رو پاک کنیم
کمی هم روی مساله فکر می کردیم
شاید این جوان هم دلیلی برای کار خودش داشته باشه
درد دل داشته باشه
این عقده های درونی اش رو باید باز کرد
بله
اعدام هم راه حل خوبیه
ولی برای مرحله ی آخر
جایی که به اصلاح او دیگه امیدی وجود نداشته باشه
اینهمه خداوند می گوید شیطان دشمن شماست باور نمی کنید و همینطور اینکه خدا می گه نماز از فحشا انسان را دور می کنه نماز نمی خونید یکی از این بی ناموسها بپرسه رابطه با خدا را بهت یاد ندادن (اکثر زنانیان بی نمازان بوده اند و یک عده کمی شون هم نماز حرفه ای برای جلب توجه ) نماز را بهت یاد ندادن که اینطوری سگ دستاموز شیطان شدی مگه خداوند نفرموده شیطان دشمن شماست حتما او را دشمن بگیرید مگه نگفته اگر یک هجمه شیطانی بهتون دست داد فوری به خدا پناه ببرید .
البته شیطان در کمین ما هم هست خدا یار باشه از شرش قسر در بریم (در سایه نماز)
مشکل ما دور شدن از خداست وبس.
عزیزی که فرمودی مسئولین به ما فرهنگ یاد بدن پس نقش ما افراد این جامعه در خود سازی چی میشه؟ به فرض مثال اون فردی که در یک نقطه دور افتاده از این مملکت به دنیا اومده و بزرگ شده و به گناه هم کشیده نشده هم مسئولین فرهنگ و روش صحیح زندگی یادش دادن ..نه عزیز من بعضی از افراد طینت پلید و شیطان صفت دارن و با هیچ چیز هم اصلاح پذیر نیستن جز با مرگ!!!
این جور کثافتهارو فقط باید اعدامشون کرد تا مایه عبرت بشن برای دیگران

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.