کدخبر :5998 پرینت
14 اسفند 1391 - 10:06

دستور رگولاتوری به اپراتورهای خصوصی برای کاهش نرخ مکالمات تلفن ثابت

متن خبر

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از منتفی شدن افزایش قیمت اینترنت خبر داد و گفت: سازمان تنظیم مقررات به اپراتورهای خصوصی دستور داده نرخ مکالمات تلفن ثابت را کاهش دهند.

به گزارش سیتنا، محمدحسن نامی که شب گذشته در برنامه پایش صحبت می کرد، با اعلام خبر فوق افزود: قیمت کنونی پست، پهنای باند و همچنین سایر اپراتورها قیمت سال ۹۰ است یعنی مبنای این قیمت ها با ارز سال ۹۰ است. همکاران پیشنهاد افزایش قیمت باند اینترنت را داده اند که من این را نپذیرفتم و دستور دادم که نه تنها قیمت جدید اعمال نشود بلکه قیمت های فعلی نیز کاهش یابد و به این صورت جلوی افزایش قیمت اینترنت را گرفتیم.

 

وی افزود: در موضوع تلفن ثابت، به دلیل اینکه اپراتورهای ما شرکت های خصوصی هستند وزارت نمی تواند مستقیم دخالت کند ولی سازمان تنظیم مقررات بر این ها کنترل دارد و به آنها دستور داده که یک کاهش قیمت داشته باشند. من معتقدم که هر چه شبکه ما گسترش پیدا بکند قیمت ها کاهش پیدا کند. این در مورد فن آوری جدید نیز صادق است یعنی هر چه فن آوری جدید گسترده تر شود باید قیمت آن کاهش یابد.

 

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات افزود: ما در مورد خدمات پستی تا جایی که مقدور بود قیمت ها را کاهش دادیم . در ۱۵ خرداد سال آینده نشستی داریم و قطعا قیمت ها کمتر خواهد شد ، هر چه دلار نوسان داشته باشد این قیمت ها می باید کمتر شود.

منبع: تسنیم

www.citna.ir

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.