کدخبر :5651 پرینت
22 بهمن 1391 - 10:24

افتتاح دانشکده‎ی مجازی آموزش علوم پزشکی شهید بهشتی

متن خبر

دانشکده مجازی آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با حضور سرپرست وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، معاونان وزیر و مسئولان این دانشگاه افتتاح شد.

به  گزارش سیتنا به نقل از فارس، حسن ابوالقاسمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی  در مراسم افتتاح دانشکده مجازی آموزش علوم پزشکی افزود: این دانشکده با هدف تربیت نیروی فوق تخصص و دکترا و نهادینه کردن آموزش پزشکی راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این مرکز برای آموزش مجازی و رشته‌هایی که به صورت بین رشته‌ای فعال شده و به دلیل ظرفیت مجازی آن،محدودیتی ندارد و در هر کجای کشور که نیاز باشد می‌توانیم نیروی انسانی مورد نظر را تربیت کنیم.

ابوالقاسمی گفت: آموزش مجازی این دانشکده در رشته‌هایی که با مجوز شورای گسترش دانشگاه‌ها راه‌اندازی می‌شود، توسعه می‌یابد.

شهرام یزدانی، رئیس این دانشکده نیز گفت: دانشکده مجازی آموزش علوم پزشکی دارای رشته آموزش پزشکی در دوره کارشناسی ارشد به دو روش حضوری و غیر حضوری و دکتری تخصصی آموزش پزشکی است.

وی ادامه داد: در دوره فعالیت پایلوت این دانشکده تاکنون 60 نفر فارغ التحصیل شده‌اند و بیش از 250 نفر نیز در حال آموزش در این دانشکده هستند که از این تعداد 30 نفر دانشجوی دکترا هستند.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.