کد مطلب: 

5627

قراردادی 200 دلار برای خروج پنج ماهه از فیس بوک!

قراردادی 200 دلار برای خروج پنج ماهه از فیس بوک!

خیلی از افراد به فکر خروج از فیس بوک هستند ولی فکر نمی‎کنم هیچ کدام آنها برای این کار قراردادی ۲۰۰ دلاری امضا کرده باشند!

 

به گزارش سیتنا به نقل از تواناتک، Rachel Baier دختری هست چهارده ساله که با پدر خود قراردادی به مبلغ ۲۰۰ دلار بسته که بر اساس آن برای پنج ماه از فیس بوک خداحافظی کند.

آنها برای اینکه مطمئن شوند همه چیز خوب پیش خواهد رفت، هر دو این قرارداد را امضا کردند.

قرارداد به این ترتیب هست که اگر راشل تا میانه آوریل در برابر برگشت به فیس بوک مقاومت کند قسط اول یعنی ۵۰ دلار را دریافت خواهد کرد. اگر این دختر چهارده ساله تا ۲۶ ام ژوئن نیز همچنان مقاومت کند قسط دوم یعنی ۱۵۰ دلار را دریافت خواهد کرد. همچنین بر اساس این قرار داد راشل باید رمز خود را به پدرش تحویل دهد و او آن را تغییر خواهد داد. راشل گفته که قصد دارد با درآمد حاصل از این قرارداد چیزهایی را که لازم دارد بخرد.

Paul Baier پدر این دختر در گفتگویی که با بخش خبر یاهو داشت گفت که این ایده خود راشل بود چون اون به پول نیاز داشت و نتوانسته بود کاری که مورد نظرش بود یعنی مراقبت از کودکان را پیدا کند. به گفته پدر راشل، راشل دانش آموز ممتازی هست ولی فیس بوک می‎تواند موجب حواس پرتی او شود.

پدر راشل توضیح می‌دهد که در ابتدا راشل برای این کار مبلغ ۷۰ دلار را درخواست کرده بود ولی وقتی دریافت که قراردادی برای پنج ماه وجود دارد درخواست ۲۰۰ دلار را کرد. پدر راشل امیدوار است که این یک روند شود تا دخترش بیشتر به تحصیلاتش اهمیت دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-08 11:45

افزودن دیدگاه جدید