کد مطلب: 

5474

گوشی هوشمند HTC برای کم درآمدها

گوشی هوشمند HTC برای کم درآمدها

شرکت تایوانی HTC گوشی هوشمندی با نام Desire U معرفی و اعلام کرده که از قیمت کمی برخوردار است.

به گزارش سیتنا به نقل از دنیای اقتصاد، گوشی Desire U مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید است. صفحه نمایش این گوشی چهار اینچی است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت 800×480 پیکسل نمایش دهد و از پردازنده یک گیگاهرتزی با 512 مگابایت RAM برخوردار است.

بنابراین سرعت مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حافظه داخلی Desire U چهار گیگابایت است و با کارت microSD می‌توان ظرفیت آن را افزایش داد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین پنج مگاپیکسلی، دوربین ثانویه VGA، تقویت‌کننده صوتی Beats Audio و باتری 1650 میلی‌آمپری لیتیوم یونی اشاره کرد. گفته می‌شود نسخه آندروید این گوشی 4.0 Ice Cream Sandwich است.

اگرچه HTC گوشی Desire U را به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند آندرویدی معرفی کرده، اما قیمت آن را اعلام نکرده، بر این اساس انتظار می‌رود با قیمتی حدود 100 تا 150 دلار در اختیار کاربران قرار گیرد. Desire U در حال حاضر در بازار چین عرضه شده، اما درباره زمان عرضه در کشورهای دیگر اطلاعی داده نشده است. شرکت اچ‌تی‌سی در سال ۱۹۹۷ در تایوان تاسیس شد و هم‌اکنون با بیش از دوازده هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت می‌کند. گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌عامل آندروید، ویندوز موبایل و ویندوز فون هستند.

این شرکت که در ابتدا High Tech Computer Corporation نام داشت پیشتر به ساخت کامپیوترهای نوت‌بوک مشغول بود اما از سال 1998 وارد بازار تلفن‌های همراه هوشمند و مخصوصا لمسی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-27 20:20

افزودن دیدگاه جدید