کد مطلب: 

5426

ترفندی برای اطلاع از تماس قبل از زنگ خوردن گوشی!

ترفندی برای اطلاع از تماس قبل از زنگ خوردن گوشی!

در عالم موبایل بازهای حرفه ای، دو اصطلاح تک زنگ زدن و تک زنگ گرفتن وجود دارد. تک زنگ زدن رونق زیادی دارد اما تک زنگ گرفتن یک هنر هست که هر کسی از داشتن آن عاجز است.

به گزارش سیتنا به نقل از آی تی بروز، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب می کنند. اگر می خواهید زودتر از آنکه گوشی شما زنگ بخورد و شماره فرد روی گوشی تان ظاهر شود به تماس وی پی ببرید. با ترفندی ساده میتوانید ۱ الی ۲ ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ می خورد و یا SMS دریافت خواهید کرد!

برای انجام این ترفند شما نیازمند گوشی با سیستم عامل سیمبین هستید و می توانید از منوی زیر استفاده کنید:

Settings > Connection > GPRS

سپس مطمئن شوید گزینه GPRS Connection بر روی When Available تنظیم شده باشد. در این صورت شما در زیر قسمت نمایشگر میزان آنتن ، لوگوی کوچکی به شکل حرف G خواهید داشت (در بعضی گوشی ها حرف E و یک مثلث برعکس).

 

با فعال بودن این گزینه ، شما از اینترنت استفاده نخواهید کرد ، تنها سرویس GPRS شما فعال است و طبعأ هزینه ای هم نخواهد داشت.

با اجرای این کار چند ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی و همچنین دریافت SMS ، روی علامت G یک خط کشیده می شود. (در اصل در فاصله بین فشردن دکمه سبز توسط فرستنده و زنگ خوردن در گوشی گیرنده).

راه دیگری برای مطلع شدن از زنگ خوردن گوشی و یا آمدن SMS قبل از وقوع آن این است که اگر وقت زیادی را پای رایانه خود می گذرانید کافی است گوشی خود را نزدیک اسپیکر رایانه قرار دهید، همیشه چندی ثانیه قبل از زنگ خوردن آن متوجه وقوع آن خواهید شد. این ترفند ساده بر روی تمامی گوشیهای موبایل عمل خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-25 19:56

افزودن دیدگاه جدید