کد مطلب: 

5391

با روسای یهودی - ماسونی گوگل آشنا شوید+ تصاویر

با روسای یهودی - ماسونی گوگل آشنا شوید+ تصاویر

اسرائیل به دنبال این هدف است که روزبه‌روز سیطره خود را بر فضای مجازی گسترش دهد زیرا می‌داند که برای رسیدن به اهدافش بهترین راه، ورود به فضای مجازی است. آن‌ها می‌دانند که با گسترش یک اندیشه و تغییر ذائقه فکری بشر در فضای مجازی می‌توان دروغی را برای او حقیقت جا زد و سپس با تکیه بر این حقیقت غیرواقعی او را به خدمت خود در آورد.

 

به گزارش سیتنا، در همین راستا آنان برای رسیدن به این هدف در کنار بهره گرفتن از آموزه‌های خویش، افرادی را برای این مناصب مهم مدیریتی و تکنولوژیک در عرصه‎های مختلف تربیت می‌کنند.

 

در این‌جا با عده‌ای دیگر از روسای یهودی - ماسونی گوگل آشنا خواهید شد که توسط گرداب منتشر شده است:

 

الیوت شِراژ

"الیوت شِراژ"، یهودی دیگری است که از سال 2005 مسئول روابط عمومی و امور ارتباطات گوگل شد، وی مدیریت بخش تولیدات گوگل را تا ماه می سال 2008 (قبل از اینکه به فیس‌بوک نقل مکان کند)؛ نیز به عهده داشت.

دستان صهیونیست در پس دنیای وب

البته او پس از انتقال به فیس‌بوک دقیقا همین جایگاه را در شرکت جدید به عهده گرفت. "شراژ" قبل از اینکه به استخدام گوگل درآید عضو ارشد شورای روابط خارجی در اندیشکده سیاست عمومی "Think Tank" بود. اندیشکده صهیونیستی‌ای که در کانادا و آمریکا با بهره‌بردن از معافیت‌های مالیاتی، به بررسی و تحقیق در مورد سیاست‌های اجتماعی، اقتصاد استراتژی‌های سیاسی، نظامی، تکنولوژی و فرهنگی می‌پردازد.

 

"شراژ" به همراه موزه یهودی هولوکاست در آمریکا تیمی را در Google Earth به راه انداخت تا بر روی ابزاری به نام Darfur کار کنند. آن‌ها سپس در قسمت اخبار گوگل خبری را با این تیتر منتشر نمودند: "موزه یادبود هولوکاست در آمریکا به همراه گوگل در طرح ابتکاری نقشه پردازی دارفور، همکاری می‌کنند".

 

آن‌ها در این نقشه با ارائه تصاویر و داده‌ها به ارائه نسل‌کشی می‌پرداختند که در دارفور درحال صورت گرفتن بود؟!!!؟

 

الیوت شراژ از طرف گوگل در ضیافت ناهاری به "سارا.جی بلومفیلد" مدیر موزه و "داوود سَلیح" یکی از مهجران دارفوری ملحق شد.

 

"بلومفیلد" در سخنان خود درباره این پروژه چنین گفت: " آموزش نسل امروز درباره جنایات گذشته و حال می‌تواند از طریق تکنولوژی‌هایی همچون Google Earth سرعت بیشتری یابد. در هنگام پاسخ‌گویی به جنایات، عملکرد دنیا بسیار وحشتناک بوده است، ما امیدواریم که این ابتکار مهم گوگل به دنیا این موضوع را بفهماند که افراد بسیاری هستند که به ما بیشتر از همه نیاز دارند و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت."

 

الیوت شیراژ چنین ادامه می‌دهد: "در گوگل ما چنین عقیده داریم که تکنولوژی می‌تواند به عنوان کاتالیزور آموزش و عمل باشد. بحران دارفور به کاربران گوگل این امکان را می‌دهد تا بتوانند به صورت تصویری از خرابی‌ها و مشکلاتی که در دارفور وجود دارد آگاه شوند و به تیم موزه که در حال پاسخ‌گویی به این بحران‌های در حال ادامه هست؛ بپیوندند."

 

اما سوال این‌جاست که آیا آگاهی بخشی دنیا از نسل‌کشی‌ای که در فلسطین در حال اتفاق افتادن است کار این تیم کاتالیزور نیست؟ آیا تخریب زیرساخت‌های غزه در سال 2009 و جلوگیری از ورود هرگونه غذا و دارو به دستور این رژیم غاصب؛ جزء موضوعاتی نیست که توسط دنیا نادیده گرفته شده است؟ روسای گوگل عملکرد جهان را در پاسخ گویی به این جنایات چگونه می‌بینند؟

 

اتان برد

فرد مهم دیگری که از گوگل جدا شد و به فیس‌بوک پیوست "اتان‌برد" بود. او در گوگل مدیر بخش رسانه‌های اجتماعی را به عهده داشت و با تیم گوگل که بر روی پلتفورم اندروید کار می‌کردند بسیار روابط نزدیکی داشت و همین امر باعث شد که پس از انتصاب به عنوان مدیر بخش توسعه تجارت، سمت مدیریت بازاریابی پلتفورم فیس‌بوک را نیز به وی بسپارند.

دستان صهیونیست در پس دنیای وب

او در مصاحبه خود با "All Things Digital" در مورد پلتفورم فیس‌بوک چنین می‌‎گوید: " تفاوت اساسی پلتفورم ما با نمونه‌هایی که در دنیا موجود است این است که ما سعی در ارائه اپلیکیشنی داریم که بر روی چندین پلتفورم مختلف قابل اجرا باشد. ما می‌خواهیم علاوه بر دنیای گوشی‌های همراه به سراغ کنسول‌های بازی برویم."

وی در ادامه می‌گوید: " موضوع بیشتر بر سر امکانات و عملکردهایی است که ما می‌خوایم به این پلتفورم اضافه کنیم. ما می‌خواهیم ابزارها و تکنولوژ‌هایی را در ارائه این پلتفورم به کار بگیریم که بشر بتواند توسط هر وسیله‌ای و از هر جایی به شبکه ما متصل شود."

 

راستی چرا و به چه دلیل هزینه‌های هنگفت صرف می‌شود که مردم راحت‌تر و آسان‌تر به این شبکه به اصطلاح اجتماعی دست پیدا کنند؟ چرا ما به راحتی به این شبکه اعتماد می‌کنیم و اطلاعات شخصی و خصوصی‌مان را در این شبکه منتشر می‌کنیم؟

 

یودی مانبر (مَنبر)

"یودی مانبر" که در سرزمین‌های اشغال شده به دنیا آمده است، لیسانس و فوق لیسانس خود را در رشته ریاضی از Technion Institute"" شهر حیفا دریافت کرد و پس از سفر به آمریکا دوباره در دانشگاه واشینگتن فوق لیسانس و دکتری خود را در علوم کامپیوتر از این دانشگاه کسب کرد.

دستان صهیونیست در پس دنیای وب

یودی در سال 1998 به عنوان دانشمند ارشد "یاهو" انتخاب شد و در سال 2002 به آمازون پیوست و به عنوان جانشین رئیس شرکت آمازون و مسئول ارشد تیم الگوریتم آمازون در شرکت A9.com که شرکت تابعه آمازون می‌باشد بر روی پروژه موتور جستجوی آمازون مشغول به کار شد.

 

او همچنین در آمازون یکی از پشتیبانان پروژه "باخرید از آمازون اسرائیل را حمایت کنید/ Buy Amazon.Com and Support Israel " بود. یودی مانبر در سال 2006 به استخدام گوگل در آمد و در آن جا به عنوان مدیر بخش مهندسین این شرکت مشغول به کار شد. در سال 2007 وی خبر از شروع یک پروژه جدید با نام "نُل" داد که به عنوان یک منبع دانش برای گوگل به شمار می‌رود. او از 13 اکتبر سال 2010 به عنوان مسئول بخش جستجو گوگل نیز انتخاب شد.

 

یودی مانبر یکی از مدیران گوگل است که با جوامع یهودی – صهیونیست در ارتباط می‌باشد. در یکی از مراسم هایی که در موزه هنر معاصر یهود با نام "تلمود گوگل: وب، فرهنگ یهود و قدرت تفکر انجمنی" برگزار شد؛ یودی مانبر به همراه "هاوارد رین‌گلد" و "خاخام لارنس کوشنر" در مورد ارتباط بین هنر، تکنولوژی و فرهنگ یهود از دریچه پیامدهای اجتماعی-فکری، به بحث و گفتگو پرداختند.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-23 17:10

افزودن دیدگاه جدید