کد مطلب: 

5254

اختصاص یک دقیقه از آنتن صداوسیما به شهرام شب پره !

رضا رشیدپور نوشت: "آقای ضرغامی ... تا زمانی که مجری‎های دلبند و محبوب شما یکی به هشتاد ضربه شلاق محکوم بوده و دیگری متهم به اختلاس میلیاردی است پخش نشدن تصویر من از رسانه‎ی تحت امر تان افتخاری دلنشین است. بدینوسیله از زحمات شما و ماموران سانسورتان سپاسگزارم."

 

 

به گزارش سیتنا (citna.ir)، رضا رشیدپور مجری سابق صداوسیما در صفحه‎ی فیس بوکش تحت مطلبی با عنوان "حاج شهرام شب پره" نوشته است:
امروز {دوشنبه شب} شبکه‎ی پنج تلویزیون ایران فیلم بی پولی ساخته‎ی به یاد ماندنی حمید نعمت الله را پخش کرد. در طول پخش، دو اتفاق جالب افتاد. برای اولین بار در تاریخ کشورمان، صدا و سیما یک دقیقه از آنتن مقدسش را به آوازی از حاج شهرام شب پره اختصاص داد و برای هزارمین بار با تحمل زحمتی طاقت فرسا حضور سی ثانیه‎ای من را در این فیلم به نحو خداپسندانه‎ای سانسور کرد!
من از پخش ترانه‎ی یاد شده به هیچ وجه ناراحت نیستم و اتفاقا آن را طبیعی می‎دانم و از روی حسن نیت آماده‎ام تا یک حلقه از آخرین کنسرت ... را هم جهت پخش تقدیم کنم تا بلکه این بحران مخاطب حل شود!
آقای ضرغامی
تا زمانی که مجری‎های دلبند و محبوب شما یکی به هشتاد ضربه شلاق محکوم بوده و دیگری متهم به اختلاس میلیاردی است پخش نشدن تصویر من از رسانه‎ی تحت امر تان افتخاری دلنشین است. بدینوسیله از زحمات شما و ماموران سانسورتان سپاسگزارم.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-15 07:08

افزودن دیدگاه جدید