کد مطلب: 

5250

کلاهبرداری تلفنی از 44 نفر در ساوه

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری فردی که در چند استان کشور اقدام به کلاهبرداری تلفنی از 44 نفر کرده بود، خبر داد.

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا احمدی گفت: در پی اطلاع‌رسانی و آموزش‌های صورت گرفته در سطح استان مبنی بر شگردهای خاص برخی افراد سودجود در اغفال شهروندان از روش‌های مختلف مختلف، طی تماس برخی از شهروندان در شهرستان ساوه با مرکز پلیس مبنی بر این که فردی ناشناس با تماس با برخی از شرکت‌ها در سطح شهرستان تحت عناوین خیرخواهانه، سعی بر اغفال مخاطبان و انتقال پول از طریق خودپرداز را دارد، ماموران آگاهی تحقیقات خود را برای بررسی موضوع و شناسایی متهم آغاز کردند.
 
وی افزود: در تحقیقات مشخص شد، متهم دارای سوابق کیفری متعدد در رابطه با غصب عناوین دولتی و کلاهبرداری است و در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و در عملیاتی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان ساوه منتقل شد.
 
رییس پلیس آگاهی استان مرکزی اظهارداشت: متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به بزه انتسابی گفت، تاکنون از 44 تن در شهرستان‌های مختلف کشور کلاهبرداری کرده است.
 
وی مبلغ ریالی کلاهبرداری شده را در حدود 120 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
 
سرهنگ احمدی از کلیه شهروندان خواست نسبت به تماس‌ها و درخواست‌هایی که از طرف افراد ناشناس صورت می گیرد هوشیاری و دقت کافی داشته باشند و در صورتی که با مواردی مشکوک برخورد کردند، مراتب را برای بررسی کارشناسانه از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-14 22:28

افزودن دیدگاه جدید