کد مطلب: 

5114

حمله‎ی فتوشاپی کاربران به سبیل این مقام لبنانی مخالف اسد

اکنون که سال 2012 میلادی به پایان رسیده و چند روز است که در سال 2013 میلادی به سر می بریم، اظهارات «سمیر جعجع» در مورد سقوط دولت اسد در سال 2012 به شدت مورد تمسخر رسانه ها و کاربران اینترنتی عرب زبان به ویژه در کشور سوریه و لبنان قرار گرفته است.

به گزارش سیتنا به نقل از شیعه آنلاین، «سمیر جعجع» رئیس حزب "قوات اللبنانیة" (نیروهای لبنانی) چند ماه پیش در مراسم ضیافت شام اعضای حزبش که در منطقه "مأرب" در نزدیکی بیروت برگزار شده بود، اعلام کرد: تا پیش از پایان سال 2012 ما شاهد تغییراتی اساسی در منطقه خواهیم بود، از جمله سقوط حکومت سوریه.

 
وی همچنین خطاب به حاضران در آن ضیافت شام افزوده بود: من به شما قول می دهم اگر حکومت «بشار أسد» تا پایان سال 2012 سقوط نکرد، سیبیل خودم را خواهم تراشید.
 
اکنون که سال 2012 میلادی به پایان رسیده و چند روز است که در سال 2013 میلادی به سر می بریم، این اظهارات «سمیر جعجع» به شدت مورد تمسخر رسانه ها و کاربران اینترنتی عرب زبان به ویژه در کشور سوریه و لبنان قرار گرفته است.
 
تعداد زیادی نیز تصویر فتوشاپی از جعجع بدون سیبیل و نیز کیلیپ هایی برای مورد تمسخر قرار دادن وی تولید و در فضای مجازی منتشر شده و کاربران از وی خواسته اند که هر چه سریع تر به وعده خود عمل کند و سیبیلش را بتراشد.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-05 21:06

افزودن دیدگاه جدید