کد مطلب: 

5009

تا سال 2017 همه‎ی گوشی‌ها قابلیت‌‎های گوشی‌های هوشمند امروزی را خواهند داشت/ پشتیبانی راه حل‎های مبتنی بر موبایل در ایران

تا سال 2017 همه‎ی گوشی‌ها قابلیت‌‎های گوشی‌های هوشمند امروزی را خواهند داشت/ پشتیبانی راه حل‎های مبتنی بر موبایل در ایران

پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2017 همه گوشی‌ها، قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند امروزی را داشته باشند و رقابت موجود بین سازنده‌ها، قیمت‌های آن‎ها را در حد قابل قبول برای استفاده‎ی عموم پایین بیاورد.

 

مهندس اسکوییلر، مدیرعامل شرکت ایران رایانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیتنا "citna.ir" گفت: با توجه به نیاز روز افزون کارفرمایان به استفاده از فناوری اطلاعات در محیط امن، تصمیم به ارایه‎ی خدمات امنیت شبکه گرفتیم و در این راستا فروش و پشتیبانی سامانه‎های آنتی ویروس و مدیریت تهدیدات سایبری شرکت کسپرسکی (Kaspersky) را برای سازمان‎های متوسط و بزرگ را نیز به فعالیت‎های خود افزودیم.

 

وی گفت: همین طور عرضه و پشتیبانی راه حل‎های مبتنی بر تلفن‎های همراه مانند بانکداری موبایل در ایران و کشورهای منطقه و همچنین ارایه‎ی خدمات مهندسی تولید آداپتور‌های نرم‌افزاری و ارایه‎ی خدمات مجتمع‌سازی و پشتیبانی‌های محصول نیز قسمتی از فعالیت‌های تخصصی ما است.

 

وی گفت: همگام با پیش بینی نیاز بازار و بر پایه‎ی فناوری‌های نوین، فعالیت گسترده‌ای در زمینه‎ی توسعه و ارایه‎ی سامانه های کاربردی بر روی تلفن‌های همراه انجام داده و راه حل جدیدی در زمینه بانکداری موبایل در کشور ارایه کردیم و  اولین فعالیت این شرکت در زمینه‎ی سیستم های موبایل، اضافه کردن امکان و دسترسی موبایل به سامانه فایلر بود که کاربران بتوانند از هر مکان به کارتابل های خود دسترسی داشته باشند و روی اسناد مربوط به خود اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: بخش دیگری از سیستم هایی که ما عرضه می‎کنیم، محصولات شرکت eLeader است و قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده و متنوعی در اختیار سازمان ها و موسسات قرار می‌دهد.

 

وی افزود: برنامه‎ی این شرکت و محصولات عرضه شده محدود به بانک ها و موسسات مالی و اعتباری نیست و در سایر سازمان ها و بنگاه های مالی دیگر مانند بیمه و بورس و موسسات مختلف، کاربردهای متنوع و گسترده‌ای دارد.

 

او اظهار کرد: با توجه به توسعه‎ی فناوری‌های نوین و ایجاد بسترهای جدید ارتباطی و دورنمای سامانه‌هایی مبتنی بر موبایل، این شرکت فعالیت خود را در زمینه‎ی بانکداری همراه نیز گسترش داده است.

 

وی گفت: موبایل محدودیت‌های زمان و مکان را از میان بر می‌دارد و ضریب نفوذ آن از کامپیوتر‌های کیفی و شخصی بسیار بیشتر است و با نرخ بالای پیشرفت های آن، محدودیت‌های موجود هم یکی پس از دیگری برطرف می‎شود. نرم‌افزارهای تجاری موبایل در دنیا جدید هستند و سابقه‎ آن‎ها به ده سال نمی‌رسد ولی به سرعت پیشرفت می‌کنند و به دلیل  نیاز روز‌افزون بازار و امکانات بسیاری که فراهم می کنند رشد بسیار زیادی دارند.

 

وی ابراز داشت: از آخرین محصولات  نرم افزاری ما می‌توان به «فایلر+» و «میرو فایلر » اشاره کرد که مدیریت جامع اطلاعات (Enterprise Information Management) است و مدیریت محتوا (ECM) ، اتوماسیون اداری، مدیریت اسناد و آرشیو، مدیریت فرآیند کار (BPMS) و تحلیل و تبادل اطلاعات را پوشش می دهد. زبان برنامه نویسی نرم افزار میرو فایلر جاوا است و فقط محدود به سیستم عامل های ویندوزی و پایگاه داده های مایکروسافت نمی شود و این امکان را دارد که سیستم عامل های لینوکس و یونیکس و ... را نیز پشتیبانی کند. همین طور امکان استفاده از انواع پایگاه داده همچون اوراکل را دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-25 14:12

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
منظورشون شرکت روس و کلاهبردار کسپرسکی هستش ؟ این رو بخونید : http://duruntash.mihanblog.com/post/2964
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید