کد مطلب: 

4983

هتک حرمت دختر جوان در فضای مجازی پس از گم شدن گوشی تلفن همراه

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اردبیل، گفت: اطلاعات و تصاویر خصوصی ذخیره شده در تلفن همراه گمشده دختر جوان منجر به هتک حرمت وی در فضای مجازی شد.

 

به گزارش سیتنا، سرهنگ امینی با بیان اینکه پیرو شکایت خانمی مبنی برهتک حیثیت وی و انتشار تصاویر خصوصی او در اینترنت، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند، افزود: شاکیه اظهار داشت، چند ماه گذشته گوشی بدون سیم کارت خود را که حاوی تصاویر شخصی و خصوصی‌ام بود را گم کردم و با گذشت زمان متوجه شدم تصاویر ذخیره شده در گوشی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و باعث هتک حیثیت بنده شده است.

 

وی گفت: بدوا تمامی تصاویر شاکیه از صفحه مورد نظر حذف و پس از بررسی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته متهم که از اقوام شاکیه بود شناسایی و دستگیر شد.

 

رئیس پلیس فتای استان اردبیل ادامه داد: وی پس از مواجهه با ادله فنی به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام‌گیری از شاکیه به دلیل مشکلات خانوادگی عنوان کرد.

 

امینی با بیان اینکه به هیچ عنوان تصاویر و فیلم‌های شخصی خود را در تلفن همراه خود ذخیره نکنید، به متخلفان هشدار داد: انتشار اطلاعات شخصی دیگران در فضای مجازی جرم تلقی شده و با عاملان آن برخوردی جدی خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-22 17:23

افزودن دیدگاه جدید