کد مطلب: 

4965

مردمی که تلویزیون‎ها را به آب انداختند! + تصویر

مردمی که تلویزیون‎ها را به آب انداختند! + تصویر
شماری از مردم تونس در اعتراض به عملکرد رسانه های آن کشور، با تجمع در چند نقطه از ساحل بوجعفر در شهر ساحلی سوسه، تلویزیون های خود را به آب دریا سپردند.
به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در این فراخوان که به همت کمیته ارشادی انجمن حمایت از انقلاب در این شهر برگزار شد، صدها شهروند تونس در اعتراض به عملکرد رسانه های آن کشور، طی یک حرکت نمادین تلویزیون های منازلشان را به دریا انداختند.
عماد دغیج، عضو انجمن "مردان انقلاب" که شاخه انجمن مذکور در شهر الکرم در غرب پایتخت است، در تجمع مذکور گفت: این اقدام، یک حرکت نمادین برای تاکید بر ضرورت پاکسازی رسانه هاست.
دغیج افزود: ما بر این باوریم که در وضعیت کنونی، رسانه ها با جانبداری از ضدانقلاب و شخصیت های نظام سابق و رهبران فاسد حزب زین العابدین بن علی، به مانع اصلی در راه تحقق اهداف انقلاب تبدیل شده اند.
این فعال انقلابی افزود: همانگونه که در زمان انقلاب رومانی رسانه ها، اقدام به تخریب وجهه انقلابیون می کردند، رسانه های تونسی نیز امروزه این نقش را ایفا می کنند.
لازم به ذکر است، انجمن ملی حمایت از انقلاب در تونس که پس از فرار زین العابدین بن علی از کشور تشکیل شده بود، در ماه ژوئن 2012  به طور رسمی اعلام موجودیت کرد و انتخاباتی با هدف تشکیل شورای مرکزی آن برگزار شده که اکثر جریان های حامی انقلاب در آن مشارکت کردند.
مخالفان دولت ائتلافی تونس، این انجمن را که از گروه های نزدیک به جنبش اسلامی النهضه است به انجام اقداماتی برخلاف دمکراسی و احترام به دیدگاه مخالفان متهم می کنند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-21 16:17

افزودن دیدگاه جدید