کدخبر :4926 پرینت
28 آذر 1391 - 17:39

تقدیر از همراه اول در جشنواره‎ی ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران

متن خبر

در هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران، از همراه اول به عنوان اپراتور پیشتاز کشور، با اهدا تندیس زرین و لوح، تقدیر شد.
به گزارش سیتنا از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز دوشنبه 27 آذرماه، هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران با حضور دکتر غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، حجه الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس، مهندس رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تنی چند از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیران اقتصادی و صنعتی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد و از قهرمانان صنعت کشور تقدیر بعمل آمد.
در این جشنواره ملی از واحدهای پیشتاز بازار و نیز واحدها و کارآفرینان نمونه تجلیل شد.
در بخش واحدهای پیشتاز که در 14 گروه دسته بندی شده بودند، در گروه اپراتوری تلفن همراه، همراه اول به عنوان پیشتاز بازار حوزه اپراتوری تلفن همراه کشور انتخاب شد و مهندس وحید صدوقی مدیرعامل این اپراتور لوح تقدیر و تندیس زرین خود را از آقایان غضنفری وزیر صنایع، معادن و تجارت و رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.
در بخشی از متن لوح تقدیر این جشنواره خطاب به مهندس صدوقی مدیرعامل همراه اول چنین آمده است: "درخشش و بالندگی آن مجموعه ارزشمند در هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران و احراز عنوان «پیشتاز بازار در حوزه اپراتور تلفن همراه» در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگ زرین دیگری بر لوح افتخارات و کامیابی فرزندان سرافراز و نوآوری این مرز و بوم افزوده است".
نظرسنجی حضوری از مردم و مصرف کنندگان در شهرهای بزرگ کشور، نظرسنجی اینترنتی و پیامکی در کل کشور و ارزیابی کمیته علمی جشنواره، معیارهای انتخاب این جشنواره بوده است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.