کد مطلب: 

492

مواظب «هرم پارتی های شبانه» باشید!

مواظب «هرم پارتی های شبانه» باشید!

معاون پلیس آگاهی، با اشاره به زمزمه هایی مبنی بر فعالیت مجدد شرکت هرمی اولیف لیم گفت: فعالیت مجدد این شرکت هرمی غیرقانونی است.

 

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ مهرداد امیدی با حضور در برنامه جنگ عصرگاهی رادیو اقتصاد با اعلام این مطلب گفت: به تازگی شرکت های هرمی برای جذب و سازماندهی نیروهای خود و همچنین عضوگیری از بین جوانان به تاکتیک تازه ای متوسل شده اند که به «هرم پارتی» شهرت دارد.

 

به گفته امیدی، هرمی در این تاکتیک با استفاده از «جنس مخالف» در فرآیند معرفی اعضای جدید استفاده می‌شود و برای جذب پسرهای جوان از دختران خواسته می‌شود که از آرایش غلیظ و ارتباط عاطفی برای جذب جنس مخالف استفاده کنند. در حقیقت جوانان در لوای پارتی به تدریج اغفال شده و پس از پرزنت، به دام شرکت‌ها می‌افتند.

 

بنابر اظهارات معاون پلیس آگاهی، سرشاخه‌های شرکت‌های هرمی با هوشمندی از جذابیت‌هایی که در حوزه روابط ناسالم اجتماعی وجود دارد به سود خود استفاده کرده و از یک سو منافع اقتصادی خود را به دست آورده و از طرف دیگرعمر فعالیت‌های خود را تقویت می‌کنند و جوانان را در یک پروسه هوشمندانه جذب فعالیت هرمی می کند.

 

امیدی، در ادامه با بیان اینکه بسیاری از جوانان از این تاکتیک تازه اطلاع ندارند، افزود: مخفی شدن سرشاخه‌های اصلی شرکت های هرمی در پوشش جشن و میهمانی و پارتی شبانه باعث شده تا از این طریق تعدادی از جوانان جذب فعالیت های هرمی شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-11 16:02

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
راستی ... شما ها بعد از این همه سال ... مبارزه بااین روش نفهمیدید که هرم از نظر علم ریاضیات سه پا داره ولی روش این شرکت ها دو دوی و براساس نظریه خیام پاسکال هست ...
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید