کد مطلب: 

4916

کشاندن تهمت‎ها به رسانه‎های خارجی، خبطی نابخشودنی است

اینکه قرار باشد مسوولان و رجال کشور از هر موضوعی بر علیه یکدیگر استفاده کنند به طور قطع، پیامد منفی در پی خواهد داشت، لذا شایسته است قبل از هرگونه تهمت و افترا و بیان مطالب ذهنی و کشاندن آن به رسانه ها، حتما مسائل بین دو طرف حل و فصل شود. البته شایسته تر همان سکوتی است که شنونده می‎کند.

چند روزی است که یکی از نمایندگان مجلس سوالی از یک وزیر پرسیده و خواهان پاسخگویی وی در صحن علنی مجلس شده است. ولی متاسفانه قبل از اینکه سوالی مطرح و پاسخی دریافت شود، وی موضوع را به رسانه ها کشانده و انواع و اقسام ....
خبرنگار صبح تهران پیرامون همین موضوع، طی تماسی با وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی سعی کرد تا گفته های وزیر را نیز درج نماید ولی تنها پاسخی که دریافت کردیم، سکوت بود.

اینکه گفته شد تمامی پاسخ ها با تمامی مدارک، در صحن علنی مجلس داده خواهد شد. لذا تنها نتیجه ای که از این سکوت، می توان گرفت، جلوگیری از حواشی است ظاهرا وزیر با صبر و سکوت خویش تنها خواهان به آرامش رساندن مطبوعات می باشد و در نهایت اینکه امیدواریم بعد از این شاهد اینگونه تهمت زنی ها و به قول معروف قصاص قبل از جنایت نباشیم.

بهتر این نیست در شرایطی که دشمن، تمامی فکر و هدفش، ضربه زدن به کشور و انقلاب است، مسائل، قبل از رسانه ای شدن، بررسی شود. شاید در همان مقطع بتوان، تمامی سوء تفاهم ها را حل کرد. تا در این شرایط، خوراک به رسانه های بیگانه و ضد رژیم ندهیم؟! تعامل، تعامل و باز هم تعامل.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-17 16:14

افزودن دیدگاه جدید