کد مطلب: 

4884

احتمال آزادی استفاده از آی پد و تبلت‌ در پروازها

احتمال آزادی استفاده از آی پد و تبلت‌ در پروازها

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا نخستین گام را برای آزاد کردن استفاده از تجهیزات الکترونیک در طول پروازها برداشته است. در صورت تایید٬ مسافران می‌توانند آزادانه در طول سفرهای هوایی از تجهیزات الکترونیک خود استفاده کنند.

 

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، اگر با هواپیما به جایی سفر کرده باشید٬ حتما دیده‌اید که کادر پرواز دست‌کم در زمان اوج گرفتن و فرود هواپیما از مسافران می‌خواهند که همه تجهیزات الکترونیک خود را خاموش کنند.

 

این محدودیت‌ها برای جلوگیری از ایجاد اختلال در سیستم ناوبری هواپیما اعمال می‌شود. اما حالا کمیسیون ارتباطات فدرال در آمریکا در تلاش است تا با رفع این محدودیت‌ها٬ امکان استفاده از تجهیزات الکترونیکی در تمام مدت پرواز را برای مسافران فراهم کند.

به گزارش دویچه وله به نقل از نیویورک‌تایمز٬ جولیوس گناچووسکی٬ رئیس کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا با ارسال نامه‌ای به سازمان هواپیمایی این کشور٬ از مسوولان خواسته که استفاده از تجهیزات الکترونیک نظیر کیندل و آی‌پد را آزاد اعلام کنند. گناچووسکی در نامه رسمی خود به تصریح گفته که سازمان هواپیمایی آمریکا باید دست‌کم استفاده مسافران از تبلت‌ها و ای‌بوک‌ریدرها را تسهیل کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-14 12:39

افزودن دیدگاه جدید