کد مطلب: 

4857

اخوان: جام دیجیتال بزرگترین دستاورد فضای مجازی پس از تشکیل شوراست

اخوان: جام دیجیتال بزرگترین دستاورد فضای مجازی پس از تشکیل شوراست

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور با ابراز خرسندی از فعالیت وزارت ارشاد در مسیر توسعه بازی های رایانه ای در کشور جام دیجیتال را بزرگ ترین دستاورد فضای مجازی پس از دستور رهبر معظم انقلاب و تشکیل شورای عالی فضای مجازی قلمداد کرد.

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی جام دیجیتال، دکتر مهدی اخوان به آبادی امروز سه شنبه در مراسم آغاز بکار نخستین لیگ آنلاین بازیهای رایانه ای در کشور بزرگترین دستاورد شورای عالی فضای مجازی را پس از تشکیل برگزاری این مسابقات عنوان کرد و اظهار داشت: گسترش عدالت اجتماعی و رفع محدودیت ها در حوزه بازی های رایانه ای از جمله اهداف برپایی این تورنمنت بین المللی است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور با تاکید بر اینکه تعدد مراجع تصمیم گیر در حوزه بازی های رایانه ای از جمله معضلات این بخش است، اضافه کرد: ساماندهی این بخش و ایجاد یک مرجع واحد متولی برای بازی های رایانه ای از جمله برنامه های شورای عالی فضای مجازی است.

اخوان با بیان اینکه در سیاست های پرداختن به فضای مجازی اولویت نخست با جوانان و نوجوانان است، خاطرنشان کرد: نخستین لیگ بازی های رایانه ای تا سال آینده می تواند فضایی را برای طرفداران ایجاد کند که حتی قابل رقابت با لیگ های بازی فیزیکی باشد.

وی با بیان اینکه در این لیگ فضای دسترسی و امکانات در تمامی استان ها به یک اندازه وجود خواهد داشت، گفت: به طور قطع نقایصی در حوزه فضای مجازی کشور وجود دارد که بر این اساس تشکیل شورای فضای مجازی از سوی رهبری دستور داده شد و از این پس در فواصل کوتاه زمانی شاهد خروجی های مثبتی برای رفع این نواقص خواهیم بود.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-11 12:35

افزودن دیدگاه جدید