کد مطلب: 

4849
صرفه‎جویی در وقت و هزینه با سرویس ویدئو کنفرانس مخابرات
صرفه‎جویی در وقت و هزینه با سرویس ویدئو کنفرانس مخابرات

با استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس و بوجود آوردن امکان برقراری جلسات ویدیویی به صورت زنده، صرفه جویی قابل ملاحظه‎ای در وقت، صورت می‎گیرد؛ بطوری که زمان صرف شده برای انجام کار همان زمان اختصاص داده شده به کنفرانس ویدیویی است و زمان هایی برای دریافت بلیط، سفر، اقامت و رفع خستگی های ناشی از آن مصرف نخواهد شد.
 
به گزارش سیتنا "citna.ir" با استفاده از ویدئو کنفرانس و امکان برقراری جلسات بدون نیاز به جابجایی فیزیکی افراد، صرفه جویی مناسبی در هزینه ها صورت می پذیرد. در واقع مخارجی نظیر ایاب و ذهاب، تهیه سالن، پذیرایی و ... کاهش می یابد.
 
استفاده از سرویس ویدئو کنفرانس علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، مزایایی دیگری دارد که آموزش از راه دور از آن جمله است.
 
آموزش از راه دور

  • - نبود محدودیت در تعداد دانش پژوهان در کلاس ها
  • - نبود محدودیت زمان و مکان
  • - پرسش و پاسخ مستقیم و محاوره ای
  • - جذب استادانی که بواسطه کمبود وقت امکان حضور در مراکز علمی مختلف را ندارند.
  • - کاهش هزینه های دانش پژوهان
  • - برقراری سریع یک همایش یا کنفرانس در مواقع اضطراری
  • - برقراری ارتباط زنده با تمام نقاط جهان
  • - تسریع در تصمیم گیری
  • - امکان حضور در جلسات متعدد در یک روز کاری
  • - سهولت دسترسی به اعضا و امکان مشارکت بیشتر مدیران، متخصصان و اعضای تصمیم گیرنده در جلسات
  • - بررسی سریع پیشنهادها، نتایج حاصله و نظرات
  • - رفع مخاطرات ناشی از سفر
  • - استفاده بهینه از منابع انسانی و مدیریت بر آنها
  • - دسترسی سریع به اطلاعات، مدارک و یافته های علمی
  • - تعامل و تبادل اطلاعات با سازمان ها، شرکت ها و دانشگاه های بین المللی
  • - ایجاد پل ارتباطی سریع و ایمن در حوزه های مختلف با گستردگی جغرافیایی بالا (همچون ایران)

 
قابلیت‎ها، کاربردها و تعرفه‎های استفاده از این سرویس در ادامه آمده است.
 
کاربردهای سرویس

  • - برقراری جلسات از طریق ارتباط زنده تصویری به واسطه ارتباط ما بین سالن های کنفرانس واقع در محل های مختلف
  • - امکان آموزش از راه دور
  • - برگزاری مراسم افتتاحیه همزمان در اماکن مختلف
  • - برگزاری سمینارها و کنفرانس های مهم داخلی و خارجی
  • - بازاریابی و تجارت از راه دور شامل معرفی محصولات و خدمات
  • - گزارش از راه دور شامل تبادل نظر و ارایه گزارش به مدیران در مورد پروژه های مختلف اجرایی
  • - پزشکی از راه دور
  • - برگزاری مجامع مالی و حسابداری
  •  

تعرفه های سرویس
متقاضیان شامل سه گروه می شوند:

  • 1-متقاضیان عادی
  • 2-مشترکین آبونه
  • 3-مشترکین آبونه با خریداری بعضی تجهیزات مورد نیاز به سمت متقاضی.

برای مشترکین تخفیف هایی اعمال می شود و در صورت تعدد جلسات ماهانه میزان تخفیف افزایش می یابد.
 
تعرفه های ارتباط با ویدئو کنفرانس
تعرفه های هزینه بر حسب ریال به اضافه 2/2 درصد مالیات و 8/1 درصد عوارض که باید 24 ساعت اداری، قبل از زمان برگزاری جلسه به حساب مربوطه واریز شود. در محاسبه هزینه، ارتباط سایت اصلی برگزاری جلسه با هر سایت دیگر یک ارتباط در نظر گرفته شود.
تعرفه های ویدئو کنفرانس طبق جدول زیر برای دو نقطه کنفرانس می باشد.
تبصره: چنانچه متقاضی همزمان درخوسات برقرای اجلاس برای بیشتر از دو نقطه (سایت) را بنماید در این صورت به ازاء هر نقطه اضافی هزینه ای مطابق با تعرفه دو نقطه محاسبه و دریافت خواهد شد. هرگاه مبدا و مقصد هر دو داخل استان تهران باشد ارتباط درون استان منظور می شود در بقیه حالات ارتباط از نوع بیرون استان تهران خواهد بود.
 

 

مدت

2 ساعت اول

1 ساعت اضافی

30 دقیقه اضافی

15 دقیقه

نوع ارتباط

درون سازمانی

000/000/1

000/425

000/225

750/118

بیرون استانی

000/600/2

000/105/1

000/585

750/308

 
قابلیت های سرویس

  • امکان برقراری ارتباط با 30 مرکز استان در سطح کشور (شبکه کشوری)
  • برخورداری از سایت سیار
  • کیفیت مناسب صدا و تصویر بهره گیری از بستر انتقال IP
  • سرعت بالای نمایش و استفاده از سیستم pal
  • امنیت بالا
  • امکان برگزاری چند کنفرانس جداگانه به طور همزمان
  • امکان همایش تا 16 تصویر مجزا و همزمان در روی صفحه نمایش
  • فعال شدن سایت ناطق بطور اتوماتیک: نمایش اتوماتیک تصویر هر سایتی که شروع به صحبت کند. (فعال سازی صدا)
  • ورودی و خروجی تصویر XGA: امکان اتصال به رایانه
  • ردیابی صدای سخنران: ردیابی صدای فرد گوینده و تنظیم اتوماتیک و هوشمند دوربین روی سخنگو
  • قابلیت نمایش: PIP نمایش همزمان سایت خودی و سایت مقابل در یک تصویر
  • حذف برگشت صدا (پژواک): حذف صداهای اضافی و عدم برگشت صدا (افزایش کیفیت صدا)
  • قابلیت اتصال به تجهیزات جانبی: مانند (Document Camera) (دوربین اسناد)، ویدئو،
    دوربین های اضافی، سیستم های صوتی کنفرانسی، وایت برد دیجیتال و ویدئو پروژکتور و ...
  • پشتیبانی همزمان از سه مانیتور مجزا
  • امکان ضبط جلسات برگزار شده بر روی DVD و قابلیت تکثیر آن به درخواست متقاضیان برای بایگانی و استفاده شرکت کنندگان درجلسه
  • امکان ارسال و دریافت فایل: برای به اشترک گذاشتن اسناد مختلف و ارسال و دریافت اطلاعات گرافیکی در حین انجام یک کنفرانس تصویری
  • ایجاد تصویر دوگانه (روی یک صفحه)
  • ارتباط صوتی - تصویری از طریق شبکه
  •  
  • منبع: شرکت مخابرات استان تهران

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-10 20:15

افزودن دیدگاه جدید